جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چرا مردان از دسبتند طلا استفاده ميكنند؟

به طور كلي پذيرفته مي شود كه استفاده از دستبند طيف گسترده اي از دلايل شخصي و اجتماعي را شامل مي شود. مسائلي مانند مد، ظاهر، سنت ، سبك زندگي، رضايت شخصي و … همگي نقش پررنگي در اثبات اينكه چرا مردان انواع مدل دستبند طلا مردانه استفاده ميكنند دارند و چيزي فراتر از داشتن ثروت و دارايي است. در ادامه با برخي از دلايل استفاده از اين دستبندهاي طلايي توسط مردان توضيح داده شده است.

سليقه شخصي

اغلب افراد بر اساس سليقه شخصي لباس ها و ساير اكسسوري هاي خود را انتخاب ميكنند. مردان نيز از اين قاعده مستثني نيستند و اگر ديديد مردي اغلب لباس هاي مشابهي به تن ميكند احتمال دهيد كه سليقه اش همين است. افراد تمايل دارند براي ارضاي ذهن خود دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا، كمربند، عينك و لوازم جانبي ديگري را استفاده كنند صرفا به اين دليل كه عاشق سليقه و سبك زندگي خودشان هستند.

انرژي مثبت

مردان ديگري هستند كه دستبند طلا مي پوشند زيرا اين سبك به آنها انرژي مي دهد و باعث مي شوند احساس مثبتي داشته باشند. در حقيقت، برخي از سنگ هاي قيمتي نقش درماني دارند و در تركيب با طلا ميتوانند به پسوت نشاط دهند و روحيه شخص را دگرگون و بهتر كند.

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد طلا

صرفا به خاطر مد

مردان نيز عين زنان همواره پايبند مد هستند و ممكن است بدون هيچ علاقه اي و صرفا به دليل اينكه فلان دستبند طلا مردانه مد شده است اقدام به خريد آن ها ميكنند. بنابراين ممكن است بودن هيچ دليلي شخصي اقدام به خريد دستبند طلا مردانه كنند.

براي پايبندي به سنت ها و رسوم

در بعضي موارد ، مرداني هستند كه تنها به دليل پيروي و دنبال كردن سنن و آداب و رسوم دستبند طلا مردانه استفاده ميكنند. در زمان هاي قديم ، پادشاهان و افراد مرفه جامعه دستبند مي پوشيدند. در برخي جوامع نيز، مردان براي ترساندن ارواح شيطاني آنها را مي پوشند و ….

زنده كردن خاطرات

در بعضي موارد ، دستبند طلا مردانه به عنوان يادآوري اينكه اتفاق خاصي افتاده است پوشيده مي شوند. براي جوانان و مردان امروزي اين معمول است كه براي جشن گرفتن نقاط عطف شخصي در يك رابطه عاشقانه و دوستانه، دستبندهاي شخصي خريداري كنند. آنها هداياي ايده آل به بهترين دوستانشان هستند. در هر صورت، يك دستبند مي تواند خيلي بيشتر از خود دستبند باشد. مي تواند يك داستان كامل در پشت آن باشد.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۱:۰۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :