جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كاربرد پايه انگشتر و تاثير آن بر زيبايي انگشتر

انگشتر يكي از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين انواع زيورآلات است كه مرد و زن از آن استفاده مي‌كنند. گاهي حتي استفاده از انگشتر در انگشت‌هاي مختلف دست، بيانگر مفاهيم مختلفي است. به طور مثال وقتي انگشتر طلا را در انگشت يكي مانده به آخر و در دست چپ مي‌اندازيد يعني به ديگران نشان مي‌هيد كه متاهل هستيد.

البته در اينجا ما قصد نداريم در مورد خود انگشتر برايتان صحبت كنيم. بلكه مي‌خواهيم در مورد انواع پايه‌هايي كه براي انواع انگشترها استفاده مي‌شوند توضيحات كاملي ارائه دهيم. فايده‌ي آشنايي با پايه‌ي انگشتر چيست؟ اينكه مي‌توانيد بر اساس آن بهترين انتخاب را داشته باشيد و خيالتان راحت باشد كه نگين روي انگشتر به درستي و در زيباترين حالت در جاي خود ثابت است. به طور مثال، شما براي نمايش درخشش و درشتي يك سنگ الماس گران‌قيمت نبايد از پايه‌هايي استفاده كنيد كه فضاي اطراف سنگ را مي‌پوشانند. چون اين كار مانع از درخشش الماس مي‌شود و در عوض بهتر است مثلاً پايه‌ي چنگه‌اي انتخاب كنيد.

يا مثلاً اگر دوست داريد سنگفرشي از جواهرات ريز را روي انگشتان خود داشته باشيد، بهتر است سراغ پايه انگشتر Pavé برويد تا با درخشش و طراحي خاصش همه‌ي نگاه‌ها را به دست‌هاي شما جلب كند.

بيشتر بخوانيد : خريد گوشواره طلا

به طور كلي، اهميت انتخاب صحيح انواع پايه انگشتر در اين است كه شما مي‌توانيد ارزش، زيبايي، درخشش و جلوه‌ي فلز و سنگ‌ها را در بهترين و متناسب‌ترين حالت نمايش دهيد. به طور كلي پايه انگشتر بايد بر اساس ويژگي‌هاي طلاي شما و هدفتان از استفاده از نگين انتخاب شود. هرچه تعداد دندانه‌هاي پايه‌هاي چنگه‌اي انگشتر كمتر باشد، نور بيشتري با سنگ برخورد مي‌كند و در نتيجه نور بيشتري هم بازتاب داده مي‌شود. حالا براي اينكه با انواع پايه انگشتر آشنا شويد در زير مدل‌هاي مختلف را معرفي كرده‌ايم.

منبع : https://www.azadi.gold/

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۲۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :