جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خطرات خريد و فروش طلاي دست دوم

خريد و فروش طلاي دست دوم در بين بسياري از مردم ايران رواج دارد چون يكي از روش‌هاي امن براي سرمايه‌گذاري مالي است. حالا براي اينكه بهتر بدانيد مزاياي خريد طلاي دست دوم چيست و چه قوانيني دارد از شما دعوت مي‌كنيم تا انتهاي مطلب با ماه همراه باشيد.

با اينكه بازار خريد طلا دست دوم بسيار داغ است اما خريد و فروش طلاي دست دوم خطرات و مشكلاتي هم دارد كه بايد به آنها توجه داشته باشيد. مثلاً امكان دارد طلاي دست دومي كه شما مي‌خريد تقلبي و فاقد اصالت باشد. يعني ممكن است زيورآلات مس يا نقره را با طلا آبكاري كنند و به جاي زيورآلات طلا به شما بفروشند. در اين صورت، شما نمي‌توانيد از خالص بودن طلاي دست دوم مطمئن باشيد. يا حتي ممكن است برخي از طلافروشان بدليجات ۱۷ عياري كه در سال‌هاي گذشته توليد شده را به عنوان طلاي دست دوم و طلاي بدون اجرت به شما بفروشند. بنابراين شما بايد حتماً از مغازه‌هاي معتبر طلاي دست دوم بخريد كه سرتان كلاه نرود. پيشنهاد مي‌كنيم براي اينكه جنس تقلبي را به جاي اصل به شما قالب نكنند، قبل از خريد مطلب آموزشي تشخيص طلاي اصل از بدل با ۱۲ روش كاربردي و دقيق را مطالعه كنيد.

بيشتر بخوانيد :

از ديگر خطرات خريد و فروش طلاي دست دوم هم مي‌توان به انتقال بيماري‌هاي پوستي اشاره كرد. بنابراين، اگر طلاي دست دوم خريداري كرديد و قصد استفاده از آن را داشتيد حتماً قبل از استفاده، آن را ضدعفوني و تميز كنيد.

حتماً طلاي دست دوم را از فروشگاه‌هاي معتبر خريداري كنيد تا مطمئن باشيد كه دزدي يا قاچاق نيست و طلاي تقلبي را جاي طلاي اصل به شما نفروخته‌اند. توجه داشته باشيد كه براي خريد طلاي دست دوم نبايد كارمزدي پرداخت كنيد. اگر فروشگاهي بابت طلاي دست دوم اجرت گرفت كارش غيرقانوني است و مي‌توانيد از او شكايت كنيد.

منبع : طلافروشي اينترنتي آزادي گلد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۵:۴۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :