جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تاريخچه برند كارتيه چيست؟

كارتير يا كارتيه، احتمالا بارها نام اين برند معروف سوييسي رو شنيديد. جواهرات كارتيه سالهاست كه زينت بخش افراد معروف و اشراف زادگان بزرگ اوروپاست. اما به غير از محصولات لوكس، خيلي از مدل ها و نمونه هاي توليدي اين برند براي استفاده مردم عادي طراحي مي‌شوند. همچنين خيلي از توليد كنندگان داخلي و خارجي اقدام به كپي برداري از مدل‌ هاي اين برند، به خصوص دستبند كارتير و انگشتر كارتير مي‌كنند.

پس اگر قصد خريد طلا از يكي از مدل هاي اصل يا كپي برند كارتير رو داريد حتما اين مقاله رو تا انتها بخونيد، تا هم انتخاب هوشمندانه تري انجام داده باشيد، هم از خريد جنس تقلبي در امان باشيد، و هم با فلسفه پشت انتخاب خودتون بيشتر آشنا بشيد.

همان گونه كه بيان شد ،يكي از برترين و معروف ترين برند هاي معتبر دنيا و هم چنين جزء صد برند برتر طلا و جواهر در دنياست كه به ساخت زيورآلات و جواهرات مي پردازد كارتيه نام دارد. سبك خاص و زيباي محصولات اين برند باعث شده تا طرف داران زيادي را در سرتاسر دنيا داشته باشد. اين كمپاني به طور كلي فعاليت هايي نظير: طراحي، ساخت، توزيع و فروش ساعت ها و جواهرات خاص خود را انجام مي رساند.اين برند فرانسوي در سال ۱۸۴۷ ميلادي تاسيس شد و تا سال ۱۹۶۴ توسط خانواده فرانكويس مديريت مي ‌شد.

بيشتر بخوانيد :

از همان ابتدا ساعت هاي مچي و جواهرات و زيورالات مختلفي توسط اين برند به توليد مي رسيد و اعتبار آن ها تا اندازه اي بود كه در جشن ها و مراسم هاي سلطنتي از اين زيور آلات استفاده مي شد. در واقع بيشتر، پادشاهان و اقشار مرفه جامعه به محصولات اين برند دسترسي داشته اند.

سال ها بعد يعني درست در سال ۱۹۰۴ يكي از دوستان نزديك لوئيس فرانكويس كه خلباني خبره و پيشكسوت بود، به خاطر حل مشكل اختلال كاري ساعت ها در پرواز، اقدام به طراحي نوع خاصي از ساعت مچي نمود كه صفحه تخت و قاب مربعي شكل داشت. در همين بازه اولين برند ساعت مچي به نام كارتيه ثبت شد و بعد از آن نظر همگان را به خود جلب كرد.

چهار سال پس از آن، عرضه جهاني ساعت هاي اين برند به صورت گسترده افزايش يافت و همين موضوع باعث شد تا كارتيه به يك برند موفق و جهاني تبديل شود به طوري كه حتي اين برند، موفق به دريافت لقب جواهر پادشاهان از جانب يكي از پرنس‌ هاي والس شد. كارتيه براي نخستين بار در سال ۱۹۰۴ امتياز طراحي و توليد جواهرات سلطنتي انگليس را از پادشاه ادوارد ششم دريافت نمود.

لازم به ذكر است كه طراحي خاص و منحصر به فردي كه در جواهرات اين برند وجود دارد، سبب مي شود كه بسياري از خانواده هاي سلطنتي كه در آن زمان مي زيستند از اين برند استفاده كنند و امروزه نيز افراد زماني كه نام برند كارتيه به گوششان مي رسد، ياد اكسسوري و عينك هاي جذاب و زيباي آن مي افتند.

امروزه تمامي افراد جوامع مختلف علاقه دارند تا از اين برند معروف اكسسوري داشته باشند ، اما بايد توجه كنند كه اكسسوري ها و جواهرات تقلبي اين برند در بازار ها موجود است و اگر علاقه دارند كه اكسسوري هاي اورجينال و جواهرات برند كارتيه را داشته باشند، بايد به نكات خاصي توجه كنند كه تشخيص دهند محصولاتي كه پيش رو است تقلبي مي باشد يا خير.بسياري از بانوان علاقه دارند تا سرويس طلا كارتيه را داشته باشند به دليل آن كه طراحي اين سرويس هاي طلا به گونه ايي است كه براي هر تيپ و استايل مناسب مي باشد و جلوه و درخشندگي خاص خود را دارد.

منبع : https://www.asby.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۴۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :