جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكاتي مهم در هنگام استفاده از زيورآلات مردانه

با وجود اين كه روز به روز دنيا مدرن‌تر و پيشرفته‌تر مي‌شود و فضا براي درك تفاوت‌ها فراهم شده است، هنوز هم بسياري از افراد با شنيدن واژگاني مانند زيورآلات و جواهرات به طور ناخودآگاه به ياد بانوان مي‌افتند و اين لوازم را جزئي از وسايل خانم‌ها مي‌دانند؛ اما با نگاهي به تاريخچه زيورآلات مي‌بينيم كه از روزگاران قديم مردان نيز خود را با اين لوازم مي‌آراستند و چه بسا نوع جواهراتي كه مردان و زنان استفاده مي‌كردند، نشانه‌اي از طبقه، ميزان ثروت و… آن‌ها بود.

امروزه استفاده از زيورآلات براي مردان راحت‌تر شده است تا جايي كه گاهي تشخيص مردانه و يا زنانه بودن آن‌ها كار دشواري مي‌شود. اكنون زيورآلاتي وجود دارند كه به آن‌ها مدل «اسپرت» گفته مي‌شود و هم زنان و هم مردان مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند. در اين مقاله قصد داريم انواع زيورآلات مردانه را معرفي كنيم.

بيشتر بخوانيد :

زيورآلات را با استايل خود ست كنيد. زيورآلات استايل روزانه و رسمي متفاوت هستند.

به معني نمادها و سمبل‌ها توجه كنيد. بسياري از پين‌ها و پلاك‌هاي گردنبند و دستنبد (و كلا طرح‌هايي كه بر روي زيورآلات ثبت مي‌شود) معني خاصي دارند.

هر چه ساده‌تر، بهتر! زياده‌روي در هر چيزي زننده است.

جنس‌هاي مختلف را به درستي با هم تركيب كنيد. درست است كه تركيب چرم، سنگ و فلز مي‌تواند زيبا باشد، اما در همه موارد صدق نمي‌كند.

ر زمان و مكان مناسب از زيورآلات استفاده كنيد. در هر جايي نمي‌توان از هر چيزي استفاده كرد.

به تركيب رنگ‌ها دقت كنيد؛ مثلا گاهي تركيب رنگ طلايي با نقره‌اي خوب از آب درنمي‌آيد، مگر اين كه در هر دو تكه از زيورآلات شما، هر دو رنگ به كار رفته باشد.

از جنس‌هاي مختلف زيورآلات در زمان مناسب استفاده كنيد. به عنوان مثال، اصولا مردان از زيورآلات طلا و براق استفاده نمي‌كنند. بهتر است اين گونه زيورآلات در ساده‌ترين حالت باشند و در مراسم مناسب استفاده شوند.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۱:۰۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :