جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع دستبند طلا

با توجه به سلايق متفاوت مشتريان، طراحان جواهرات سعي مي‌كنند در كنار به‌روزكردن طرح‌ها، تنوع آنها را نيز افزايش دهند. در حال حاضر نام و ويژگي‌هاي مختلف انواع دستنبدهاي طلا به شرح زير است:

– دستبند طلا زنجيره‌اي

دستبندهاي زنجيره‌اي معمولا داراي الماس، مرواريد يا سنگ‌هاي قيمتي ديگري نيستند و به معناي واقعي كلمه ساده و ظريف هستند. معمولا از طلاي ۱۸ عيار ساخته مي‌شوند و به دليل تفاوت نوع بافت زنجيره آنها به نام‌هاي دستبند زنجيره‌اي مهره‌دار (Bead chain)، بيزانس (Byzantine chain)، كابل (Cable chain)، رولو (Rolo chain)، طرح طناب (Rope chain)، طرح مار (Snake chain) و غيره شناخته شده‌اند. در تصوير بالا مي‌توانيد انواع بافت دستبند زنجيره‌اي را مشاهده كنيد.

در حال حاضر دستبندهاي زنجيره‌اي كم‌نظيري علاوه‌بر موارد ذكر شده به همراه پلاك با طرح‌هاي مختلف، مرواريد، چرم و انواع سنگ در گالري ساعتچي موجود است. در ادامه تصوير چند نمونه از آنها را مشاهده مي‌كنيد:

دستبند طلا النگويي:

دستبند النگويي به صورت النگو دورتادور مچ دست قرار مي‌گيرد و به‌تنهايي و يا به همراه چند النگو جلوه زيبايي دارد. در حال حاضر دستبند طلا النگويي به همراه الماس، از محبوب‌ترين انواع دستبند طلا است. نوعي از دستبندهاي كارتيه كه امروزه بسيار پرطرفدار است؛ از اين نوع دستبندها است. در بالا تصوير چند نمونه از طراحي‌هاي دستبند طلا النگويي ساخت گالري طلا ساعتچي را مشاهده مي‌كنيد:

دستبند النگويي طلا با مرواريد و فلاور

دستبند النگويي طلا طرح ديويد يورمن

دستبند النگويي ونكليف

بيشتر بخوانيد : گوشواره طلا

– دستبند طلا چارم:

دستبندهاي چارم داراي يك زنجير طلا ساده هستند كه با مهره‌ها و سنگ‌هاي گوناگون و پلاك‌هاي آويز در بين بافت زنجيره تزئين شده‌اند و معمولا به صورت آويز و معلق روي دست قرار مي‌گيرند. در بالا تصوير سه نمونه از طراحي‌هاي دستبند طلا چارم ساخت گالري ساعتچي را مشاهده مي‌كنيد:

دستبند طلا زنانه طرح ونكليف

دستبند طلا زنانه طرح فيوژن ونكليف با نگين و سنگ

دستبند طلا زنانه مدل پولكي

– دستبند طلا با مرواريد:

در ساخت اين نوع دستبندها از مرواريد در اندازه‌ها و رنگ‌هاي متنوع، از رنگ سفيد خالص گرفته تا مشكي درخشان، بين زنجيره طلا استفاده مي‌شود. وجود مرواريد به آنها ظاهري جذاب و براق مي‌دهد و معمولا در ميان خانم‌ها پرطرفدار است. در بالا نمونه‌اي از دستبند طلا با مرواريد ساخت گالري طلا ساعتچي را مشاهده مي‌كنيد

دستبند طلا تنيس:

دستبندهاي تنيس از نوع درجه يك و ظريف هستند كه به صورت متقارن از الماس در بين و بر روي زنجير آنها استفاده شده است.

منبع : طلا فروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۳:۳۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :