جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آشنايي با انواع مختلف دستبند طلا

دستبند طلا در انواع مختلفي عرضه مي‌شود؛ از دستبند زنجيري ساده گرفته تا انواع دستبند سنگي، مهره‌اي، بافت، چرمي و … براي تعيين جنس دستبند بايد به سبك زندگي و تيپ و لباس‌هاي خود توجه كنيد. به طور مثال اگر تيپ كلاسيك داريد، دستبندهاي بافت براي شما مناسب نيست.

بيشتر بخوانيد :

دستبند طلا زنجيري (Chain): هيچ‌گونه سنگ و گوهري ندارد و ماهيت آن به اين صورت است كه كاملا ساده و شيك به‌نظر برسد.

دستبند طلا چارم (Charm): اغلب زنجيرهاي فلزي هستند كه آويز يا چشم‌زخم‌هاي كوچكي از آنها آويزان است. مزيت اين نوع دستبند اين است كه خودتان مي‌توانيد آن را به سليقه شخصي تزئين كنيد. چگونه؟ با اضافه يا كم كردن آويز به دستبند.

دستبند طلا مرواريدي (Pearl): مرواريد بسيار شيك و باكلاس است و شما مي‌توانيد آن را با هر تيپي ست كنيد.

دستبند تنيس (Tennis Bracelet): از يك رديفِ يكپارچه‌ي الماس روي پايه‌هاي چنگكي تشكيل شده است. با اينكه ماهيت اصلي دستبند تنيس با سنگ الماس است، اما در سال‌هاي اخير، در ساخت آن از ديگر سنگ‌ها هم استفاده مي‌شود.

دستبند النگويي: يك حلقه فلزي بدون هيچ گونه قفلي است كه بايد به درون مچ دست وارد شود. دستبندهاي النگويي معمولا به صورت چندتايي استفاده مي‌شوند و بسيار محبوب هستند. اين نوع از دستبندها را معمولا به صورت چندتايي در دست مي‌اندازند و حتي براي ست كردنشان از رنگ‌ها و جنس‌هاي مختلفي استفاده مي‌كنند. النگو معمولا سفت و خشك است و از فلزات مختلفي همچون طلا، نقره، استيل، پالاديم و …ساخته مي‌شود.

دستبند آويزدار: را يكي از محبوب‌ترين انواع دستبند است و نوجوان‌ها طرفدار آن هستند. نمادهاي مختلفي به عنوان آويز در اين دستبندها استفاده مي‌شود و مي‌توانيد با توجه به سليقه‌ي خود آن‌ها را انتخاب كنيد.

دستبند چرمي: را مي‌توان با انواع لباس‌هاي اسپرت ست كرد.

دستبند قفلي: را مي‌توان يك النگوي سايز آزاد  نيز بشمار آورد زيرا با توجه به قفلي كه دارد براي بيشتر دست‌ها مناسب است. ولي دقت داشته باشيد كه اين دستبندها نيز محدوديت‌هاي خود را دارند و حتما قبل از خريد به حداكثر سايز آن توجه كنيد و از قطر دستبند اطمينان حاصل كنيد. در ساخت دستبندهاي قفلي نگين‌دار معمولا از كريستال‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود كه از جمله آن‌ها مي‌توان به كريستال‌هاي زيركونيا و كريستال‌هاي سواروسكي و همچنين الماس اشاره كرد.

خريد اينترنتي دستبند طلا

براي خريد اينترنتي دستبند طلا اول از همه بايد سايز صحيح دستبند را انتخاب كنيد. سپس مدل موردنظرتان را انتخاب كنيد و بعد بايد بر اساس رنگ پوست، سبك زندگي و تيپ خود متناسب‌ترين رنگ و طرح دستبند طلا را بخريد.دستبند طلا در اندازه استاندارد بايد كاملا روي مچ دست شما بنشيند و خيلي بالا و پايين نشود. توجه داشته باشيد كه اصولا پهن‌ترين قسمت مچ دست يا قسمت پايين استخوان مچ كه در كنار كف دست قرار دارد را براي سايز دستبند اندازه‌گيري مي‌كنند.

منبع : مجله طلا و جواهر asby


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۹:۱۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :