جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

درخشش صورت با هايلايتر

اگر خواهان صورت زيبا، صاف و يكدست با درخشش خاص هستيد از هايلايت صورت استفاده كنيد، استفاده از هايلايتر در آرايش صورت چهره شما را شاداب تر مي كند. فقط كافي است بدانيد براي كدامين قسمت هاي صورت بايد از هايلايتر استفاده شود و روش بكارگيري از آن را بدانيد.

نكته: حتما قبل از شروع كردن به هايلايت كردن صورت، از لوسيون مرطوب كننده روي پوست خود استفاده كنيد. و بعد از آن بهتر است از  پرايمر براي ماندگاري رطوبت روي پوست استفاده شود.

در انتخاب رنگ هايلايتر دقت كنيد اگر نمي توانيد رنگ هايلايتر را تشخيص دهيد براي پوست خودتان، بهتر از متخصصين گريم مشورت كنيد و يا به دنبال طيف رنگي زرد نزديك به سبز برويد اين طيف رنگي تركيبي از طلايي، نقره اي و صورتي مي باشد كه براي همه نوع چهره اي مناسب است.

استفاده از هايلايتر روي استخوان گونه

براي نشان دادن گونه برجسته استفاده از هايلايتر بر روي بالاي استخوان گونه، آن را كشيده و برجسته مي كند. با هايلايتر مايع كافي است با نوك انگشت مايع رو بالاي گونه پخش كنيد اما اگر از هايلايتر پودري استفاده مي كنيد با يك قلم مو بالاي خط گونه را از بالاي گوش به سمت گوشه چشم پودر بزنيد.

استفاده از هايلايتر براي چشم

براي جذابيت بيشتر براي آرايش چشم مي توانيد بعد از اتمام ميكاپ چشم هايتان، با قلم مو مخصوص سايه چشم تان هايلايتر را در وسط پلك تان و گوشه داخل چشم تان بكشيد و چشم  هاي درشت و براق داشته باشد. با استفاده از كمي هايلايتر و يا سايه چشم روشن براي زير چشم مي توانيد سياهي زير چشم را پوشش دهيد.

بيشتر بخوانيد :

استفاده از هايلايتر روي استخوان ابرو

يكي از كاربردهاي ديگر هايلايتر براي ابرو مي باشد. براي اينكه ابروهايتان جلوه زيباتري داشته باشد به جز آرايش ابرو با مداد و سايه ابرو مي توانيد روي قوس ابرو و استخوان ابرو از هايلايتر استفاده كنيد و ابروهاي بهتري داشته باشيد

استفاده از هايلايتر براي بيني

اگر بيني پهني داريد اصلا ناراحت نباشيد چون با استفاده از يك هايلايتر مات مي توانيد با ميكاپ بيني آن را باريك تر نمايش دهيد فقط كافي است با دقت يك خط ظريف در دو طرف بيني از بالا تا وسط بيني بكشيد نه تا پايين، و سپس براي طبيعي نشان دادن نوك بيني مي توانيد دو خط مانند فلش به سمت داخل بكشيد تا نوك بيني شما باريك بنظر آيد.براي نمايش بهتر از هايلايتر با رنگ دو تا سه درجه روشن تر از پوست صورتتان استفاده كنيد.

استفاده از هايلايتر براي لب ها

براي براق شدن و برجسته سازي  قسمت بالاي لب، قوس لب هايتان كه به شكل v هست را با يك قلمو زاويه دار مقداري هايلايتر بزنيد مراقب باشيد بيشتر نشود و بعد روي آن برق لب بزنيد براي لب پايين و چانه هم  با زدن مقدار كمي هايلايتر در وسط لب پاييني و مركز چانه لب پر و چانه زيبايي داشته باشيد براي اينكه فضاهاي خالي اطراف فك را حجيم تر كنيد با استفاده از قلمو در گوشه خارج فك كه نزديك گوش مي شود تا چانه يك مثلث بكشد اين مثلث بايد در نزديك گوش ها پهن و نزديك چانه باريك شود.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/

رفرنس : https://www.almasneshansalon.com/course/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۷:۰۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :