جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

۶ ويژگي بهترين مراكز و كلينيك هاي دندانپزشكي كه حتما بايد بدانيد( بخش دوم)

هر چند كه شهروندان و مسئولان از داير شدن مراكز و كلينيك‌هاي دندانپزشكي بيشتر در سطح شهرها استقبال مي كنند اما تعدد اين مراكز لزوما به معناي بهبود كيفيت درمان نيست.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام دنيا، متاسفانه اكنون و مخصوصا در اوج همه گيري كرونا برخي از شهروندان از نبود كلينيك هاي خوب شكايت دارند و اذعان مي كنند بيشتر مراكز دندانپزشكي از مطب ها گرفته تا كلينيك هاي به ظاهر اعياني و آنچناني، نتوانسته‌اند انتظارات آن‌ها را برآورده كنند. در اين مقاله سعي شده به ۶ ويژگي يك كلينيك دندانپزشكي خوب اشاره شود كه شهروندان مي توانند با اطلاع از آن ها براي درمان هاي دندانپزشكي خودشان انتخاب بهتري داشته باشند.

۳. تكنولوژي هاي جديد و به روز دندانپزشكي در اختيار داشته باشد

اين روزها همه چيز تغيير كرده و به سمت بهتر شده حركت مي كند. درمان هاي دندانپزشكي نيز از اين قاعده مستثني نيستند و  پيشرفت زيادي كرده اند. به جهت رعايت حال بيمار، كاهش آسيب وارد شده به بيمار، محدود كردن زمان نقاهت و .... تكنولوژي هايي مانند ليزر دندانپزشكي، دستگاه هاي شبيه سازي سه بعدي براي كمك به تشخيص مشكلات و .. در دسترس است كه بهترين كلينيك هاي دندانپزشكي ميبايست حتما از اين تكنولوژي هاي داشته باشند.

۴. پروتكل هاي بهداشتي را تمام و كمال رعايت كند

كرونا با كسي شوخي ندارد و شما هم بايد براي حفظ سلامتي خودتان كاملا جدي و مسئول باشيد. مثلا شما نمي توانيد هر كلينيك دندانپزشكي را براي درمان مشكلات دهان و دندان خودتان انتخاب مي كنيد زيرا اگر مسائل بهداشتي و پروتكل هاي كرونايي توسط شما و پرسنل كلينيكي كه مراجعه كرده ايد رعايت نشود ممكن است آخرين مراجعه شما رقم بخورد.

تنها بايد به كلينيك هايي مراجعه كنيد كه براي جان پرسنل و مراجعان ارزش قائلند. به صورت چشمي هم مي توانيد ببينيد كدام كلينيك ها پروتكل ها را رعايت مي كنند يا نمي كنند فقط يادتان باشد حتما در خصوص اين مساله جدي باشيد.

۵. برخورد مناسبي با تمام بيماران و مراجعان داشته باشد

يكي از ابتدايي ترين ويژگي هاي يك كلينيك دندانپزشكي خوب برخورد مناسب پرسنل و دندانپزشكان آن با بيماران و مراجعان است. كلينيك هايي كه ما برچسپ خوب به آن ها ميزنيم براي داشتن برخورد درست و حرفه اي با مراجعان، خود و تمام مجموعه خود را مسئول مي  دانند. آن ها تمام پرنسل و دندانپزشكان را طوري انتخاب و بكار مي‌برند كه رفتار مناسبي با بيماران و مراجعان داشته باشند. رضايت بيماران و خوشحال ديدن آن ها حتما و حتما از بزرگترين اهداف كلينيك هاي دندانپزشكي خوب است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۳۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :