جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكاتي مهم درباره آرايش لب

يكي ديگر ار بخش هاي كه در زيبايي صورت تاثيرگذار است آرايش لب ها مي باشد، با توجه به انواع فرم لبي كه هر شخص دارد آرايش لب فرق مي كند، با يك آرايش درست مطابق با فرم لب هايتان مي توانيد جذابيت خاصي را به صورتتان بدهيد با الماس نشان سالن زيبايي همراه باشيد.

معرفي انواع فرم لب و آرايش آن

فرم يك: لب تخت و صاف

اگر شما هم لباني بدون برجستگي داريد توصيه ما اين است كه از زدن رژلب هاي با رنگ تيره صرف نظر كنيد زيرا اين طيف رنگي تيره لب هاي شما را صاف تر نشان مي دهد از رژلب تيره مي توانيد براي پر كردن گوشه هاي لب هايتان استفاده كنيد.

فرم دو: لب نازك و باريك

اگر داراي لب هاي بسيار نازك و باريك هستيد نياز به ۳ وسيله آرايشي براي لب هايتان داريد: ۱- خط لب ۲- رژلب روشن ۳- رژلب تيره ولي قبل از آن بايد زيرسازي از يك رنگ خنثي استفاده كنيد براي شروع خط لب تان را خارج از خط اصلي لب هايتان بكشيد سپس رژلب روشن را به لب بالايي بزنيد و رژلب تيره را به لب پاييني و با استفاده از يك ابزار مخصوص لب رنگ ها را با هم مخلوط كنيد و  با مداد سفيد يك خط كاملي در زير لب پايين بكشيد.

بيشتر بخوانيد :

فرم سوم: لب درشت و پهن

آرايش اين مدل لب ها بستگي به فرم صورت دارد خانم هاي كه صورت نسبتاً بزرگي دارند نياز به تغيير آن ندارند ولي اگر صورت كوچك و ظريفي دارد بايستي با يك آرايش مناسب لب ها را كوچك تر نشان دهيد، بهتر است از مداد لب و برق لب نيز استفاده نكنيد و داخل لب ها را با يك رنگ رژلب نزديك به پوست و مات پر كنيد براي برجسته سازي آن خط سفيد را با يك مداد سفيد تنها در زير لب و فقط وسط آن بكشيد.

فرم چهارم: لب هاي نامساوي

افرادي كه لب بالايشان با لب پايين فرق مي كند، از دو رنگ رژ لب در يك تن استفاده مي كنيم، لبي كه كوچك است از رژ لب تيره و لبي كه بزرگ است از رژ لب روشن استفاده مي كنيم.

فرم پنجم: لب هاي مساوي يا بيضي شكل

نحوه آرايش در اين مدل لب هاي كه لب بالا و لب پايين با هم متقارن هستند به اين شكل هست كه ابتدا براي جذابيت بيشتر از خط لب در ناحيه بالاتر از خط لب پايه و بصورت صاف بكشيد و بعد مي توانيد براي زيبايي بيشتر قسمت هفتي لب را با يك رژلب مناسب با آرايش درشت تر نشان دهيد.

اگر نياز داريد تا بصورت تخصصي و حرفه اي با نحوه آرايش لب آشنا بشيد پيشنهاد ميكنم صفحه دوره هاي آموزش آرايشگري كانتورينگ انواع لب ها ( ايده ال، كوچك، نامتقارن) را مطالعه فرماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۸:۲۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :