جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

روند جاگذاري لمينت دندان

روند ساخت لمينيت دندان شامل چند مرحله است

مرحله ى اول : طى جلسه اى آماده سازي هاى لازم بر روى دندان هاى مورد نظر بادقت و ظرافت در حد چند دهم ميليمتر بر روى دندان ها صورت مى گيرد.

مرحله ى دوم : در اين جلسه كه شامل قالب گيرى از دندانهاى هردو فك مى باشد( حتى در صورت انجام لمينيت براى دندانهاى فقط يك فك)

سپس ادامه ى كار به جلسه ى بعد كه معمولاً حدود يك هفته طول مى كشد موكول مى شود.

در اين بين قالب ها به لابراتوار دندانپزشكى ارسال شده و در لابراتوار لمينيت ها به شكل پوسته هاى نازك سراميكى ساخته شده و در كوره پخته مى شوند و يا بر روى بلوك هاى سراميكى تراشيده مى شوند تا لمينيت هاى سراميكى با شفافيت و براقى و نهايت زيبايى و تشابه با بافت ميناى دندانى تهيه شوند.

درجلسه ى دوم ملاقات، لمينيت ها بر روى دندان ها قرار گرفته و توسط سمانهاى رزينى به سطح دندان با اتصال بسيار قوى چسبانده مى شوند. به طورى كه در صورت اجراى صحيح تمام مراحل لمينيت ها كاملاً با دندان يكپارچه شده و هيچ درز و نا هموارى وجود نخواهد داشت و مى توان مانند دندانهاى معمولى براى تميز كردنشان از نخ دندان استفاده كرد.

بديهي است در ايجاد طبيعى ترين نما و امانت دارى در برابر سلامت بافت ها، مهارت و دقت دندانپزشك (متخصص ترميم و زيبايي دندان ) و همكارى لابراتوار متبحر و همچنين استفاده ى صحيح از مواد مناسب بسيار موثر و حايز اهميت است.

بيشتر بخوانيد : ترميم و زيبايي دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۳۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :