جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع دستبند طلاي زنانه

دستبند مچ دستي

از جمله دستبندهاي پرطرفدار در ميان خانم‌ها، دستبندهاي مچ دستي است. اين دستبندها ظاهري شبيه به النگو دارند ولي دايره كامل نيستند. استفاده از اين دستبندها بسيار راحت‌تر است زيرا انعطاف بيشتري نسبت به النگو دارند و به راحتي دور مچ قرار مي‌گيرند. عموما خانم‌هاي جوان، طرفداران پروپاقرص اين دستبندها هستند. قابليت تنگ و گشاد شدن اين دستبند باعث شده تا جاي خود را در ميان افراد زيادي باز كند. اگر اين نوع دستبند را انتخاب مي‌كنيد، بهتر است آن را با يك زنجير ظريف ست كنيد تا ظاهر جذاب‌تري به استايل خود بدهيد.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا

دستبند تنظيم اندازه

يكي از دغدغه‌ها هنگام خريد دستبند طلا اندازه نبودن آن دور مچ است. ممكن است شما بخواهيد دستبند را براي شخص ديگري و به عنوان هديه تهيه كنيد. اگر اندازه دور مچ او را نداريد، قطعا به مشكل مي‌خوريد. انتخاب دستبند تنظيم اندازه، يك راه‌حل مناسب و كارگشا براي اين مشكل است. اين دستبندها از قسمت قفل يك زنجير بلندتر با حلقه‌هاي در هم رفته دارد. شما مي‌توانيد پس از اندازه كردن دستبند دور مچ، قفل را داخل يكي از حلقه‌هايي بيندازيد كه با سايز دستتان همخواني دارد.

دستبند چارم

از ديگر انواع دستبند طلا زنانه بايد به دستبند چارم اشاره كرد كه طرفداران زيادي هم دارد. اين دستبند از نوع زنجيري است كه يك آويز طلا به آن اضافه مي‌شود. اين آويز مي‌تواند هر طرحي باشد و فروشندگان طلا، آن را با توجه به سليقه شما روي دستبند نصب مي‌كنند. اغلب دستبندهاي چارم را روي زنجيرهاي طنابي شكل ايجاد مي‌كنند. زيرا اين زنجيرها شيك و ساده هستند و آويز به خوبي روي آن مي‌نشيند. وجود يك آويز روي دستبند طلايتان مي‌تواند آن را بيش از پيش جذاب كند.

بيشتر بخوانيد : خريد انگشتر طلا

 دستبند مرواريدي زنانه

از جمله چيزهايي كه در صنعت طلا و جواهرات كاربردهاي فراوان دارند و به زيبايي خودنمايي مي‌كنند، مرواريدها هستند. دستبندهاي مرواريدي از مرواريدهاي اصل يا پرورشي درست شده‌اند كه در ميان آن، پلاك طلاي زيبايي به چشم مي‌خورد. رنگ سفيد و صدفي مرواريدها در تركيب با پلاك طلايي رنگ دستبند آنقدر جذابيت دارد كه توجه همه را به خودش جلب مي‌كند.

اين دستبندها معمولا با تيپ‌هاي دخترانه، ساده و كلاسيك همخواني بيشتري دارد و خودش را بيشتر نشان مي‌دهد. اگر به مهماني‌هاي رسمي يا مجالس عروسي دعوت هستيد، دستبند مرواريدي انتخاب بسيار خوبي براي شماست.

منبع : مجله طلا و جواهر asby


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۷:۱۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :