جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

از كجا طلا بخريم؟

امروزه، وجود انواع و اقسام فروشگاه‌هاي ارائه دهنده زيورآلات طلا، كار انتخاب محصول و فروشنده معتبر را دشوار كرده است. در حال حاضر، بسياري از ارائه‌دهندگان طلا، كالاهاي خود را به صورت آنلاين عرضه مي‌كنند. با توجه به اين همه تنوع و گوناگوني،

براي انتخاب بهترين فروشنده بايد به نكات زير توجه كنيد:

نوع فروشگاه، ابعاد و موقعيت مكاني آن از جمله عوامل تأثيرگذار در تعيين قيمت نهايي محصول به حساب مي‌آيد. دليل اين امر واضح است. عوامل ياد شده در افزايش يا كاهش هزينه نگه‌داري از فروشگاه موثر هستند. بديهي است، مغازه‌هاي شيكي كه در بخش‌هاي بالاتر شهر قرار دارند به مراتب پرهزينه‌تر از سايرين بوده و محصولات آن‌ها نيز از قيمت بالاتري برخوردار خواهند بود.

زيبايي و شكوه ظاهري فروشگاه متضمن اعتبار آن نيست. اعتبارسنجي فروشنده از مهم‌ترين نكات خريد طلا به حساب مي‌آيد.

بسياري از ارائه‌كنندگان آنلاين، از فروشگاه فيزيكي برخوردار نيستند. همين امر، هزينه‌هاي آن‌ها را به شكل قابل توجهي كاهش مي‌دهد. واضح است، اين موضوع، روي قيمت نهايي محصولات هم تأثير مثبتي خواهد داشت.

رشد و گسترش فضاي آنلاين، تا حدود زيادي به قطع شدن دست واسطه‌ها كمك كرده است. همان طور كه پيش‌تر هم گفته شد، بسياري از توليدكنندگان زيورآلات براي عرضه كالاهاي خود از مكان فيزيكي برخوردار نيستند. اكنون، اين افراد فرصتي يافته‌اند تا به صورت مستقيم و بي‌واسطه، حاصل تلاش شبانه روزي خود را در معرض ديد مشتريان قرار دهند. طبيعي است، عرضه بدون واسطه در كاهش هزينه‌هاي سربار موثر خواهد بود. به اين ترتيب، مشتريان مي‌توانند زيورآلات مورد نظر خود را با قيمتي به مراتب كم‌تر خريداري كنند.

بيشتر بخوانيد :

هنگام خريد از افراد عادي مراقب باشيد

توجه به اين نكته ضروري است كه همه افراد و وب‌سايت‌ها معتبر نيستند. خريد اقلام ارزشمند از طريق سايت‌هايي نظير ديوار ممكن است با سودجويي و كلاهبرداري همراه باشد. از عمده‌ترين نمونه‌هاي كلاهبرداري در اين قبيل وب‌سايت‌ها مي‌توان به احتمال عرضه طلا با عيار پايين، خريد زيورآلات بدل آب طلا شده، خريد كالاي دزدي و مواردي از اين دست اشاره كرد.

شما با دريافت فاكتور معتبر، بررسي كد حك شده روي جواهر و مراجعه به طلا فروش براي تأييد صحت طلا مي‌توانيد از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري كنيد. در مجموع، توصيه مي‌كنيم، پيش از انجام هر كاري، راهنماي خريد طلا را به دقت مطالعه كرده و نكات طرح شده در آن را به دقت در نظر داشته باشيد.

منبع : طلا فروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۴:۱۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :