جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

سه نكته طلايي از زبان طلا فروشان با تجربه

استفاده از راهنماي خريد طلا و تجربيات اساتيد فن به ما كمك مي‌كند تا در هنگام خريد يا فروش اين فلز ارزشمند، بهترين تصميم ممكن را اتخاذ كنيم. موارد زير از اصلي‌ترين توصيه‌هاي طلا فروشان با تجربه به حساب مي‌آيد:

زيورآلات خود را به طلا فروش نفروشيد

اغلب طلا فروش‌ها، تنها سود خود را در نظر مي‌گيرند. بنابراين، زيورآلات متقاضيان فروش را با نازل‌ترين قيمت و زير نرخ بازار خريداري مي‌كنند.

در هنگام فروش طلا عجله نكنيد

نوسانات شديد قيمت طلا موجب تغيير روزانه نرخ اين زيورآلات ارزشمند مي‌شود. فروش با عجله، معمولا به ضرر فروشنده تمام مي‌شود؛ چه بسا با چند روز صبوري بتوان طلا را با قيمت بالاتري به فروش رساند. پيشنهاد طلا فروشان با تجربه اين است كه در صورت امكان، فروش طلا را به مواقعي موكول كنيم كه تقاضا افزايش مي‌يابد. براي مثال، در اعياد و روزهاي مبارك سال بيش‌ترين تعداد جشن‌ها و عروسي‌ها و تبادل هدايا انجام مي‌گيرد. بنابراين، مدتي قبل از اين تاريخ‌ها، قيمت طلا افزايش يافته و بهترين زمان براي فروش آن خواهد بود.

قبل از فروش، طلاي خود را تميز كنيد

در هنگام عرضه و فروش هر كالايي، بايد آن را در بهترين و زيباترين حالت ممكن به نمايش بگذاريد. طلا و زيورآلات هم از اين قاعده مستثنا نيستند. بنابراين، قبل از فروش، لازم است طلاي خود را به خوبي تميز كنيد. از مناسب‌ترين و كم خطرترين روش‌هاي خانگي تميز كردن طلا مي‌توان به استفاده از تركيب مايع ظرفشويي و آب ولرم اشاره كرد.

پاك كردن با خمير دندان و مسواك نرم هم از راه كارهاي موثر و كاربردي ديگر است. پرداخت ماشيني يا دستي و پوليش طلا هم از شيوه‌هاي مرسومي است كه به بهبود شرايط ظاهري زيورآلات كمك مي‌كند. روش هاي كامل‌تر تميز كردن طلا در منزل رو ميتونيد در متن جامع ما مطالعه كنيد.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۰:۰۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :