جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع دستبند طلاي مردانه

دستبند مردانه با پلاك طلا

از جمله رايج‌ترين دستبندها براي آقايان كه اتفاقا طرفداران زيادي هم دارد، بايد به دستبندهاي چرم با پلاك طلا اشاره كرد. دستبندهاي چرم همراه با پلاك، از جديدترين مدل‌هاي بازار هستند كه تقريبا به هر دستي مي‌آيند. پلاكي كه براي اين دستبندها طراحي مي‌شود، انواع و مدل‌هاي جديد و متفاوتي دارند كه در هنگام همنشيني با چرم، زيباتر مي‌شوند. معمولا افرادي كه تيپ‌هاي اسپرت را مي‌پسندند، اين نوع دستبندها را انتخاب مي‌كنند.

دستبند طلا مردانه با سنگ زينتي

نوع ديگري از دستبند طلاي مردانه وجود دارد كه جاي زنجيرهاي معمولي و تكراري را گرفته است. زماني كه دستبند طلاي خود را با طرح سنگ‌هاي زينتي انتخاب مي‌كنيد، توجه را به سمت زيبايي و خاص بودنتان جلب كرده‌ايد. اغلب سنگ‌هايي كه براي دستبندهاي مردانه استفاده مي‌شود، سنگ‌هاي تيره‌رنگ و مشكي، سنگ اونيكس، حديد ، فيروزه يا عقيق است. اما استفاده از سنگ حديد ظاهري خيره‌كننده به دست شما مي‌بخشد و در تركيب با پلاك طلا، فوق‌العاده خواهد شد. از آنجايي كه سنگ حديد رنگي شبيه به نقره‌اي دارد، روي بيشتر دست‌ها با رنگ‌ پوست سفيد، سبزه يا گندمگون زيبا مي‌شود. سنگ‌هاي زينتي را به شكل‌هاي گوناگون و اكثرا گوي‌ مانند تراش داده و در ميان آن، پلاك طلا را قرار مي‌دهند. به اين ترتيب دستبند طلا مردانه شما با سنگ‌هاي زينتي جلوه‌گري خاصي خواهد داشت.

بيشتر بخوانيد :

دستبند تمام طلا مردانه

دستبندهاي تمام طلا، اگرچه از گذشته وجود داشته‌اند و طرح‌هاي چندان جديدي به شمار نمي‌روند، اما همچنان روي بورس هستند. اين دستبندها با زيبايي خيره‌كننده و درخشندگي‌شان روي دست، مي‌توانند جلب توجه كنند و ظاهر آراسته‌اي را به شما ببخشند. مناسب‌ترين دستبند طلا مردانه براي مدل‌هاي تمام طلا، طرح كارتير است. مدل كارتير از جمله زنجيرهاي ضخيمي است كه به شكل بافت‌هاي تودرتو ساخته شده و همچنان از ترندهاي برتر طلا و جواهرات است. دستبند كارتير به جهت ظاهر سنگين و پهن خود، براي دست آقايان بسيار‌ مناسب است.

دستبند بافت مردانه

اين نوع دستبند را بايد در گروه دستبندهاي اسپرت جاي داد كه با تيپ‌هاي اسپرت نيز همخواني دارد. اگر در كمد لباستان پر است از تيشرت و شلوار جين، دستبند بافت با پلاك طلا ظاهري جذاب‌تر را به شما هديه مي‌كند.

منبع : طلافروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۰:۳۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :