جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

اندازه گيري سايز انگشتر و دستبند آسان و دقيق در خانه

اگرچه مراجعه حضوري به طلا فروشي و خريد طلا در محل مشكل بزرگ يا كوچك بودن انگشتر، دستبد و النگو را در پي ندارد اما اين مسائل در خريد اينترنتي طلا هم قابل حل است. در اين مقاله، روش هاي اندازه گيري سايز انگشتر و دستبند به طور مفصل ولي آسان توضيح داده شده است تا در هنگام خريد اينترنتي ديگر هيچ گونه نگراني نداشته باشيد.

روش هاي اندازه گيري سايز انگشتر و دستبند

چنانچه انگشتر، حلقه، دستبند، النگو و يا هر زيورآلات ديگري كه مي خريد برايتان كوچك يا بزرگ باشد، لذت خريد آن كمتر خواهد شد. به علاوه، بزرگ و كوچك كردن انگشتر و دستبند هاي بنگل امكان پذير است اما در بيشتر موارد طرح روي اكسسوري خدشه دار مي شود. پس در تعيين سايز انگشتر و دستبند خود بايد دقت زيادي خرج كنيد سايز زيورآلات را با ابزارهاي ساده و روش هاي مختلفي مي توان در خانه اندازه گرفت كه ساده ترين آنها را در ادامه مي خوانيد.

بهترين زمان براي اندازه گيري سايز انگشتر

قبل از خريد آنلاين انگشتر طلا بهتر است بدانيد كه سايز انگشت شما همواره ثابت نيست و امكان ذخيره چربي در انگشتان مانند بقيه مناطق بدن وجود دارد.  برخي عوامل ديگر هم در تغيير سايز انگشت دخيل اند كه بعضي از آن ها را در زير مي خوانيد.

  • بارداري
  • مصرف قرص هاي استروئيدي
  • كاهش يا افزايش وزن
  • دما: بدن و انگشت در هواي سرد منقبض شده و حجم آن كاهش مي يابد. در نتيجه، دور انگشت هم كوچك تر خواهد شد.
  • رطوبت: رطوبت بالا در هوا باعث ورم انگشتان و بزرگ تر شدن سايز آنها مي شود.
  • رژيم غذايي: خوردن زياد نمك و بعضي از ساير مواد غذايي منجر به حبس مايعات بدن و تورم مي شوند.

اندازه گيري سايز دستبند با نخ

مانند روشي كه براي اندازه گيري سايز انگشتر توضيح داده شد، براي اندازه گيري سايز دستبند هم مي توانيد نخ، روبان يا متر خياطي را دور مچ دست خود بپيچيد. اين عمل را دقيقا در قسمتي از مچ انجام دهيد كه دستبند قرار مي‌گيرد. نقطه اي كه دو سر نخ يا روبان به هم مي رسند را با ماژيك علامت بزنيد. نخ را كاملا صاف كنيد و طول آن را اندازه بگيريد (اگر از متر خياطي كمك مي گيريد ديگر نيازي به اين مرحله نيست و وقتي متر دور مچ پيچيده شده اندازه محيط مچ خود را متوجه خواهيد شد).

تعيين سايز النگو و بنگل

روش اندازه گيري سايز النگو و بنگل كمي متفاوت از روش اندازه گيري سايز دستبند است. براي اين كار، دست خود را در حالتي قرار دهيد كه انگار مي خواهيد النگو را به دست كنيد: سه انگشت وسط كنارهم و دو انگشت كناري در پشت آنها قرار بگيرند. متر خياطي يا نخ را به دور عريض ترين قسمت دست بپيچيد و عدد حاصل را به اضافه 5 ميلي متر كنيد تا پوشيدن النگو برايتان راحت باشد. عدد نهايي به عنوان قطر النگو در جدول 2 نشان داده شده است.

سايز النگو را هم مي توان با يك النگوي ديگر به دست آورد. قطر داخلي النگويي كه مناسب مچ تان است را با خط كش اندازه بگيريد و سايز مربوط به آن را از ستون قطر داخلي پيدا كنيد.

اندازه گيري سايز انگشتر و دستبند به همين راحتي در خانه امكان پذير است. با كمي دقت و با استفاده از روش هاي توضيح داده شده در اين مقاله مي توانيد خريد آنلاين دستبند و انگشتر را بدون دردسر انجام دهيد. چنانچه در اندازه گيري سايز زيورآلات به مشكل برخورديد، با طلاي آزادي تماس بگيريد تا در كوتاه ترين زمان مشكل مرتفع شود

بيشتر بخوانيد : اندازه گيري سايز انگشتر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۷:۲۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :