جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع انگشتر هاي طلا زنانه

انگشترهاي طلا زنانه بر اساس طرح و يا موقعيتي كه براي آن تهيه مي‌شوند نام هاي بسيار متنوعي دارند.

در ادامه با ما همراه باشيد تا بتوانيد انگشتر مناسب خودتان را با توجه به نوع كاربري و يا مراسمي كه قصد شركت در آن را داريد انتخاب كنيد.

حلقه سالگرد

حلقه سالگرد انگشتري است كه تقريباً نيمي از سطح بالايي حلقه آن با الماس و يا ساير جواهرات پوشانده شده باشد. اين نوع انگشترطلاي زنانه از قديم به عنوان هديه سالگرد ازدواج مرسوم بوده است و حلقه سالگرد نام گرفته است.

انگشتر ماه تولد

اين مدل انگشتر طلاي زنانه با سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي زينت داده شده است. سنگ هاي ماه تولد در رنگ هاي بسيار زيبا و متنوع به فروش مي‌رسند و قابل ست كردن با لباس هاي مختلف هستند. استفاده از اين سنگهاي زيبا يك راه عالي است براي اين‌كه انگشتر را انحصاري تر كنيد و معناي خاصي به آن ببخشيد.

حلقه نامزدي

انگشتر نامزدي به عنوان نشانه اي از تعهد به ازدواج، به خانم ها از طرف نامزدشان هديه داده مي‌شده است. اين انگشتر سمبل عشق و تعهد است. اين انگشتر زيبا مي‌تواند از طلا، نقره و يا پلاتين ساخته شده ‌باشد كه با يك يا چند سنگ قيمتي تزئين شده است.

هرچند كه الماس زيباترين و پرطرفدارترين انتخاب براي اين نوع انگشتر طلاي زنانه است، ولي جديدا استفاده ازجواهرات رنگي براي اين مدل انگشتر طلا مرسوم ‌شده است كه ياقوت كبود يكي از آن‌هاست. انگشتر نامزدي مانند حلقه ازدواج بر روي انگشت حلقه دست چپ پوشيده مي‌شود.

بيشتر بخوانيد : راهنماي تعيين سايز انگشتر

ست عروس

به ست انگشتري كه يك خانم بعد از ازدواجش در انگشت حلقه دست چپش مي‌پوشد، ست عروس گفته مي‌شود. اين ست زيبا شامل يك انگشتر نامزدي و يك حلقه ازدواج است. اين دو انگشتر كاملاً در كنار هم قرارمي‌گيرند و در شكل و مدل با هم همخواني دارند.

انگشتر خوشه اي

اين نوع انگشتر طلاي زنانه با تعدادي از جواهرات تزئين شده است. چيدمان جواهرات در اين نوع انگشتر طلا به صورتي است كه يك الماس بزرگتر در وسط قرار مي‌گيرد و تعدادي زيادي جواهرات كوچك‌تر به شكل چشم نوازي در اطراف آن جلوه مي‌كنند. اين جواهرات هم مي‌توانند روي ركاب اصلي انگشتر كار شوند و هم مي توانند روي پايه هاي جداگانه با همين ترتيب قرار گيرند. چنين انگشتر پر زينتي براي استفاده در مهماني‌هاي باشكوه انتخاب هوشمندانه اي است.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا

انگشتر كوكتيل

انگشتر كوكتيل از مدل‌هاي جديد انگشترهاي زنانه است. حلقه اين انگشتر زيبا به نسبت ساير انگشترهاي زنانه بزرگتر و پهن تر است و سطح بالا آمده و برجسته اي دارد كه با جواهرات رنگي بزرگ و تعداد زيادي از جواهرات كوچكتر تزئين شده است. طراحي منحصر به فرد، اين انگشترها را به عنوان نمادي از استقلال و فرديت مرسوم كرده است.

بايد توجه داشته باشيد كه به دليل سه بعدي بودن و برجسته بودن اين انگشتر استفاده آن در انگشت كوچك مناسب نيست و براي در معرض توجه بودن بيشتر اين حجم از جواهرات زيبا انگشت مياني انتخاب بسيار مناسبي است. در گذشته انگشترهاي كوكتيل در دست چپ پوشيده نمي‌شدند هرچند كه امروزه ديگر تفاوت چنداني ندارد و در هر دو دست استفاده مي‌شوند. براي مهماني‌هاي خاص به زيبايي مي‌توانيد اين انگشتر طلاي جديد را با رنگ و استايل خود سِت كنيد و از در معرض توجه بودن آن لذت ببريد.

حلقه بينهايت

اين انگشتر از يك حلقه با ضخامت يكسان ساخته شده است و سطح آن به طور كامل با يك يا چند رديف جواهرات و يا الماس با برش‌هاي يكسان پوشانده شده است. به دليل ظرافت و سادگي در طرح اين انگشتر زنانه زيبا براي استفاده در تمام انگشتان دست مناسب است. البته به دليل اين‌كه دور تا دور حلقه با جواهرات پوشانده شده است براي فعاليت هاي روزانه مناسب نيست. چراكه احتمال آسيب به اين جواهرات زيبا زياد است.

منبع : طلا فروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۶:۳۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :