جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چرا هديه روز دختر طلا بخريم؟

تاثيرات جسمي و رواني

شايد ندانيد اما طلا علاوه بر زيبايي بسيار زياد ظاهري، داراي خواص بسيار فراوان جسمي و رواني هم هست؛ چرا كه طلا به بهبود روند متابوليسم بدن مي پردازد و باعث كنترل فشار خون مي‌شود. كه البته همين كنترل بر فشار خون مي‌تواند موجب كنترل اعصاب بدن شود.

آموزش پس انداز كردن به فرزندان

پدران و مادران مي‌توانند با خريد طلا براي فرزندانشان به آنها از دوران جواني و نوجواني راه هاي امن پس انداز كردن را آموزش دهند و از اين طريق براي آينده ي فرزندانشان سرمايه گذاري كنند. خريد طلا مي‌تواند هوش اقتصادي فرزندان را افزايش دهد و به آنها راه و روش پس انداز كردن را بياموزد.

بيشتر بخوانيد : خريد انگشتر طلا

حس خوب پشتوانه و استقلال

با خريد طلا براي دختران جوان نه تنها هديه اي نفيس، بلكه حس استقلال و بلوغ به آنان هديه مي‌كنيم چراكه نگهداري از طلا كار ساده اي نيست و با هديه دادن طلا و آموزش نحوه ي نگهداري از آن به دخترانمان رو به رويي با شرايط و البته استقلال مي‌آموزيم.

نكاتي درباره خريد كادو روز دختر

در ادامه به بيان نكاتي براي خريد طلا مي پردازيم كه مي تواند شما را در تهيه‌ي يك كادوي مناسب بسيار راهنمايي كند. پيشنهاد مي‌شود ادامه ي مقاله را با دقت بيشتري بخوانيد چرا كه علاوه بر اطلاعات ضروري عمومي مي‌توانيد به نكات بسيار مهمي براي خريد طلا اينترنتي دسترسي پيدا كنيد.

حتما در تقويم تاريخ دقيق مناسبتي كه قرار است برايش هديه اي تهيه كنيد را علامت گذاري كنيد تا بتوانيد براي تاريخ مدنظر بودجه‌اي مناسب در نظر بگيريد و آن را فراموش نكنيد.

در خريد كادو براي روز دختر براي هر فرد حتما به علايق شخصي‌اش توجه كنيد. رنگ ها از شخصي ترين فاكتور ها در خريد هديه است. هيچ گاه به دليل اينكه صورتي رنگي دخترانه است به تهيه‌ي كادو براي فردي كه رنگ مورد علاقه اش آبي است نپردازيد.

در خريد طلا و جواهرات حتما دقت كنيد كه محصول را از مكاني مطمئن تهيه كنيد و اين اصلا دور از ادب نيست كه در اين مورد خاص فاكتور محصول را همراه با آن به فرد دريافت كننده هديه تحويل دهيد.

با تهيه‌ي كارت هاي هديه‌ي بانكي و يا كارت خريد هديه از فروشگاه هاي خاص اين حق انتخاب را به افراد مي‌دهيد كه هديه شان را كاملا بسته به نياز و علاقه شان انتخاب كنند.

در خريد طلا و جواهرات حتما دقت كنيد كه فرد به طلاهاي سنگين وزن علاقه بيشتري دارد يا كارهاي ظريف را مي‌پسندد؟! حتما هديه اي تهيه كنيد كه فرد از ان استفاده كند. چرا كه اين موضوع باعث خوشحالي متقابل خودتان نيز مي شود.

حتما روش تشخيص طلاي غير اصل از اصل را تا حدودي يادبگيريد. و يا بهترين كار اين است كه از مكاني مطمئن اقدام به خريد طلا و جواهر كنيد.

۷. معمولا حرف K در كنار عددي كه نمايش دهنده عيار طلا است بر روي بدنه قابل تشخيص است. براي پلاتين از حروف pt در كنار اعداد روي قطعه استفاده مي‌كنند. پس با‌ يك دقت جزئي طلا و پلاتين را از هم تشخيص دهيد. طلا و پلاتين بسيار به هم شبيه هستند و ممكن است شما در زمان خريد متوجه تقاوت ظاهري اين دو نشويد. اما با نگاهي به اعداد و حروف حك شده بر جواهر مي تواند به راحتي اصل را تشخيص داد.

۸. اگر ميخواهيد با بودجه اي متوسط و يا كم طلا بخريد بهتر است به سراغ نگين ها و سنگ ها نرويد . اين محصولات بر قيمت تمام شده محصول شما بسيار مي‌افزايد.

منبع : مجله طلا asby


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۳:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :