جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مواد ليفت مژه

ليفت مژه يك روش درماني و طبيعي براي ضخيم كردن مژه هاي نرمال و داشتن مژه هايي محكمتر، خميده تر و بلندتر  است.

ليفت مژه يك روش شيميايي نيست و اثرات مخرب مانند اكستنشن ندارد.

موادي كه در ليفت مژه استفاده مي‌شوند مواد مختلفي هستند كه قسمت عمده آن را كراتين تشكيل مي‌دهد. كراتين بر اثر ماندن روي مژه‌ها، تا حدودي به پايه آنها نفوذ مي‌كند.

البته براي حالت گرفتن و تأثير بهتر مواد شيميايي و گياهي ديگري هم در كنار كراتين استفاده مي‌شود. اين مواد باعث مي‌شود كه مژه ها ضخيم‌تر به نظر برسد.

در اين روش قطور شدن مژه ها باعث مي‌شود كه حالت خميدگي روبه‌بالا براي مژه هاي پلك بالا و خميدگي روبه‌پايين براي مژه‌هاي پلك پاييني به وجود بيايد. از آنجا كه مژه‌ها حالت خميدگي پيدا مي‌كنند اين‌طور به نظر مي‌رسد كه مژه‌ها ليفت شده اند. بنابراين مژههايي كه تا پيش از آن جلوي چشم‌ها بودند، به سمت بالا و پايين فر مي‌خورد و همين قضيه باعث زيبايي مي‌شود. به علاوه فر خوردن مژه ‌ها به سمت بالا و پايين، باعث مي‌شود كه چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. همين قضيه به لحاظ زيبايي، براي افراد خوشايند است و جذب آن مي‌شود .

اگر شما تمايل داريد كه خودتان در خانه بر روي مژه هاي خود اين روش را اجرا كنيد، به راحتي مي توانيد دست به كار شويد و با تهيه اقلام زير، مژه هاي خود را زيبا و جذاب تر كنيد.

بيشتر بخوانيد : آموزش اكستنشن مو

ليست مواد مورد نياز براي انجام ليفت مژه:

  • محلول شستشوي پلك و مژه
  • رول سيليكوني
  • چسب مخصوص
  • مواد كراتينه مرحله اول (صورتي)
  • مواد كراتينه مرحله دو (آبي)
  • براش مخصوص (با سري نازك)
  • ميله جدا كننده مژه
  • ريموور
  • پد زير چشم

بعد از تهيه اين اقلام نوبت به شستشو و پاك كردن تمام سطح پلك و مژه ها با محلول شستشوي پلك و مژه مي رسد تا آنها را پاك كنيد و هيچ آلودگي و چربي روي آنها نباشد.

سپس پد سيليكوني را روي مژه هاي پلك پايين قرار دهيد تا به مواد و چسب سيليكوني، آغشته نگردد.

حالا سيليكون چسبي يا بيگودي را با دقت به پشت پلك بالا بچسبانيد و مژه ها را كاملا شانه بزنيد و روي چسب مخصوص سيليكوني بچسبانيد.

با استفاده براش هاي كوچيكي كه درون پك هاي ليفت مژه موجود هستند، مواد ليفت را به مژه ها بماليد.

بعد از مدتي، مواد اول رو پاك كرده و مواد مرحله دوم را روي مژه ها بماليد. اين مواد براي فرم گرفتن كامل مژه ها هستند.

حالا بايد مواد مرحله دوم رو پاك كنيد و مرحله فيكس كننده را انجام دهيد.

نكته

بهترين زمان براي ماندن مواد بر روي مژه ها، ۱۰ دقيقه مي باشد و اگر مژه هاي شما ضخيم هستند، ۱۵ دقيقه؛ اجازه ندهيد كه بيشتر از اين مدت مواد روي مژه هايتان باقي بماند، همچنين استفاده از راهنما و دستور العملي موجود داخل كيت هاي اين مواد نيز لازم و ضروري است.

براي اينكه بيشتر با اين حرفه درماني، زيبايي لمينت مژه آشنا شويد مي توانيد با شركت در دوره هاي آموزشي ليفت مژه، تبديل به يك متخصص و مشاور در زمينه بلند و پرپشت كردن مژه ها شويد.

منبع : دوره هاي اموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۱:۲۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :