جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

طلاي سبك: بهترين هديه براي مناسبت هاي مختلف

طلا به دليل كميابي، مقاومت در برابر زنگ زدگي و زيبايي و جلايي كه دارد، هميشه بين انسان ها محبوب و گرانبها بوده است. البته طلا براي خانم ها محبوبيت بيشتري دارد. به همين علت، براي خوشحال كردن عزيران و نشان دادن ارزش والاي آنها، مي تواند گزينه خوبي باشد. با اين حال،  قيمت طلا هميشه بالا بوده است. و اين روزها بخاطر گراني و تورم سرسام آور، بسياري از مردم طلا را از ليست گزينه هاي مناسب براي كادو خط مي زنند. ولي ما در اينجا به شما طلاي سبك را پيشنهاد مي كنيم كه در مناسبت ها و موقعيت هاي مختلف مي توانيد به دوستان و نزديكان خود هديه دهيد.

قيمت طلاهاي سبك و ليزركات مسلما كمتر است و تنوع گسترده محصولات آن مي تواند تمام سليقه ها را راضي كند. در ادامه، با طلاي سبك آشنا خواهيد شد؛ سپس به سراغ طلاهاي ارزان قيمت كادويي براي مناسبت هاي مختلف مي رويم.

طلاي سبك چيست؟

به زيورآلاتي كه از جنس طلا هستند و در عين داشتن طرح كاملي از يك جواهر، به صورت توخالي و با وزن كمتر ساخته مي شوند، طلاي سبك گفته مي شود. در اين نوع مصنوعات طلا، كل حجم اكسسوري با طلا پر نشده و مقداري از آن را فضاهاي خالي يا تركيبي از فلزات سبك وزن ديگر تشكيل داده است. گاهي هم اين زيورآلات در تركيب با چرم و سنگ هاي ارزان قيمت ارائه مي شوند. به اين ترتيب، بدون آنكه به طراحي محصول طلا لطمه اي وارد شود، وزن آن به مقدار زيادي كاهش مي يابد و مي توان با هزينه خيلي كمتري زيورآلات زيبا و ظريف طلا را خريداري كرد.

طلاي كم اجرت چيست؟

بعضي از زيورآلات طلا طراحي پيچيده و ظريف كاري زيادي دارند و ساخت آنها دشوارتر است. به همين دليل، كارمزد يا مزد ساخت بيشتري به اين نوع جواهرات تعلق مي گيرد. اما در مقابل، بعضي از اكسسوري هاي طلا كارمزد بسيار پاييني دارند كه در اصطلاح به آنها طلاي كم اجرت گفته مي شود. اگر قصد خريد طلاي ارزان را داريد، ما به شما دسته دوم را پيشنهاد مي كنيم.

طلاي سبك مناسب براي موقعيت هاي مختلف

همانطور كه در بالا گفتيم، طلاي سبك مي تواند گزينه بسيار خوبي براي كادو و هديه باشد. نه تنها در ايران، بلكه در تمامي شهرها و كشورها روزهاي مختلفي براي مناسبت ها و جشن ها در نظر گرفته مي شود. روز مادر، پدر، عشق، مهندس، دكتر و … از اين قبيل مناسبت هاست. در چنين روزهايي براي قدرداني از طرف مقابل يا نشان دادن محبتي كه به او داريم، يك شئ ارزشمند هديه مي دهيم.

منبع : طلافروشي آنلاين آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۳:۱۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :