جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انگشتر مناسب براي دست شما با توجه به شكل انگشت‌ها

انگشتر طلا مناسب براي دست شما كمك مي‌كند تا دست‌هايتان جذاب‌تر ديده شود. يكي از راه­‌هاي كاربردي و مفيد براي انتخاب انگشتر مناسب بر اساس شكل دست و انگشت‌ها اين است كه مدل­‌هاي مختلف اين اكسسوري را در مغازه­‌هاي طلافروشي امتحان كنيد؛ تا به درك و شناخت بيشتري از تناسب انواع جواهرات با بدن خود برسيد. اما با توجه به اين­كه در دنياي امروز همه‌­ي ما با كمبود وقت مواجه هستيم، ما در گالري طلاي آزادي  به شما كمك مي­‌كنيم تا با صرفه­‌جويي در وقت و انرژي و هزينه، با دقت و وسواس بيشتري انگشتر مناسب دستان خود را انتخاب كنيد.

در بالا معيارهاي كلي براي انتخاب انگشتر مناسب براي دست شما را معرفي كرديم. در ادامه، ترفندهاي انتخاب اين اكسسوري بر اساس شكل انگشت‌ها را توضيح داده‌ايم. رعايت اين موارد به زيبائي هر چه بيشتر انگشتر روي دست‌هاي شما كمك مي‌كند.

بيشتر بخوانيد: خريد اينترنتي طلا

انگشتر مناسب انگشت­‌هاي بلند

حلقه‌­هاي پهن با سنگ­‌هاي گرد و تراش پرنسسي براي انگشت­‌هاي بلند مناسب هستند. توجه داشته باشيد كه اگر انگشتان خيلي بلند داريد، انگشترهاي ظريف بدون نگين درشت و كشيده را انتخاب كنيد تا جلوه بيشتري روي دستان شما داشته باشد.

انگشتر مناسب انگشت­‌هاي كوتاه

براي اين فرم انگشت، انگشتري جذاب است كه به كشيده‌­تر ديده شدن انگشت­‌ها كمك كند. بهتر است مثلاً حلقه­‌هاي باريك و نازك با پهناي كم، سنگ‌­هاي بيضوي و تخم‌­مرغي شكل، سنگ­‌هاي زمردي مستطيل‌شكل كه زياد هم كشيده نباشند و نگين­‌هاي كشيده را انتخاب كنيد. داشتن دو انگشتر در يك انگشت هم مي‌تواند زيبايي و جذابيت هر چه بيشتر بيشتر انگشتان كوتاه كمك كند.

انگشتر مناسب انگشت‌­هاي قلمي

انگشت­‌هاي نازك و قلمي به انگشتري نياز دارند كه آن­ها را پهن­‌تر نشان بدهد؛ پس بهتر است انگشترهايي را انتخاب كنيد كه حلقه­‌هاي قطور و سنگ­‌هاي كوچك داشته باشند.

انگشتر مناسب انگشت­‌هاي پهن

اگر انگشت­‌هاي پهن داريد، بهتر است انگشتري در دست داشته باشيد كه آن­ها را پهن‌­تر نشان ندهد. بنابراين مهم است كه ضخامت حلقه شما متوسط باشد. انگشتري با نگين­‌هاي پهن و بزرگ بيضوي، مدل­‌هاي خوشه‌اي و نگين­‌هاي مثلثي و نامتقارن انگشت­‌هاي شما را نازك‌تر نشان مي‌دهد. يادتان باشد كه انگشتر باريك با سنگ‌­هاي نازك دست شما را پهن‌­تر نشان خواهد داد.

منبع : طلافروشي آنلاين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۹:۳۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :