جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نگاهي به دستبند و اهميت استفاده از آن در استايل

انواع دستبند طلا هميشه در طول تاريخ توسط مردان و زنان مورداستفاده قرار مي‌گرفته و همچنان نيز يكي از محبوب‌ترين اكسسوري‌هاست. در در دوران باستان مردم از متريال‌هاي مختلفي مانند عاج حيوانات، صدف، مرجان يا فلزات پايه براي ساختن دستبند و النگو استفاده مي‌كردند. امروزه طراحان علاوه بر اين مواد، از انواع نخ‌هاي مكرمه، چرم و پلاستيك هم براي ساخت دستبند استفاده مي‌كنند.

البته هدف و دليل استفاده از دستبند در گذشته متفاوت بوده. به طور مثال، در برخي تمدن‌ها، دستبندهاي مخصوصي درست مي‌كردند تا براي آنها خوش‌شانسي در جنگ را به دنبال بياورد. مثلاً وايكينگ‌ها بر اين باور بودند كه با پوشيدن نوعي دستبند ويژه مي‌توانند در جنگ عليه دشمنان پيروز شوند. به طور كلي، نمادپرستي و نسبت دادن ويژگي‌هاي خاص به جواهرات در تمدن‌هاي باستاني از جايگاه ويژه‌اي برخوردار بوده است. اما در زمان حال، اين اكسسوري صرفاً جنبه‌ي تزئيني دارد.

از آنجا كه دستبند در طرح‌ها، جنس‌ها و قيمت‌هاي بسيار متفاوتي در بازار موجود است، عموما يافتن گزينه مناسب كه با سليقه و بودجه فرد جور در بيايد كار چندان آساني نيست. به همين خاطر گالري طلاي آزادي  تصميم گرفته تا در اين راستا به شما كمك كند تا بتوانيد مناسب‌ترين دستبند را بر اساس سليقه و بودجه خود خريداري كنيد.

بيشتر بخوانيد : النگو طلا

نگاهي به دستبند و اهميت استفاده از آن در استايل

دستبند از هر جنس و با هر طرحي كه باشد در تكميل تيپ افراد نقش مهمي مي‌تواند ايفاء كند. به طور كلي، انواع زيورآلات كه جزو اكسسوري‌هاي محبوب و رايج بين مردم هستند در راستاي افزايش جذابيت ظاهري افراد مورد استفاده قرار مي‌گيرند؛ كه دستبند هم از اين قاعده مستثنا نيست. به طور مثال فرض كنيد كه تيپ كژوال يا اسپرت داريد و اگر با چنين استايلي از دستبند طلاي پر نگين (دستبند تنيس) استفاده كنيد به هيچ عنوان تيپ شما جذاب نخواهد بود. چرا؟ چون چنين دستبندهايي مخصوص مراسم رسمي و مهماني‌هاي شب هستند و براي تيپ اسپرت بايد دستبند اسپرت هم انتخاب كنيد. مثلاً دستبندهاي بافت يا چرمي، يا اگر طلا دوست داريد دستبندهاي زنجيري نازك و ساده با تيپ اسپرت جور در مي‌آيند.

همچين بهتر است كه زيورآلات خود را هميشه بر اساس فرم بدن خود انتخاب كنيد. مثلاً اگر دست‌هاي بزرگي داريد، حتماً دستبند طلاي درشت خريداري كنيد. چون دستبندهاي ظريف روي دست‌هاي شما جلوه‌ي چندان زيبايي ندارند و اصلاً به چشم نمي‌آيند.

بيشتر بخوانيد : طلافروشي اينترتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۱:۰۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :