جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نماد قلب در جواهرات

نماد قلب هميشه در طراحي جواهرات استفاده مي‌شود و هيچ گاه رنگ كهنگي به خود نمي‌گيرد. بسياري از طراحان جواهر با استفاده از شكل ساده قلب، طرح‌هاي خلاقانه و شگفت‌انگيزي را مي‌سازند. طلا و جواهرات طرح قلب اصولاً جزو بهترين هدايا براي نشان دادن علاقه خود به يك نفر است. به اين دليل كه طرح قلب يك تصوير سمبليك است كه احساسات عميق و عاشقانه را نشان مي‌دهد.

از جمله طرح‌هاي محبوب براي طلا و جواهرات طرح قلب مي‌توان به طرح طلا دوقلب اشاره كرد. برخي از مردم اعتقاد دارند كه اين طرح به اين معنا است كه عشق هرگز تمام نمي‌شود و اين چرخه تا ابد ادامه دارد.

سمبل قلب در طلا و جواهرات نشان‌دهنده‌ي اتحاد و كنار هم بودن دو نفر تا پايان عمر است. براي والدين هم اين هديه نمادي از عشق كامل و احساسات عميق نسبت به فرزندشان است.

يكي ديگر از طرح‌هاي پرطرفدار براي طلا و جواهرات با طرح قلب استفاده از طرح بي‌نهايت قلب است. طلاوجواهرات با طرح بي‌نهايت قلب به دليل معنايي كه دارد اغلب براي هداياي نامزدي، عروسي و سالگرد عروسي انتخاب مي‌شوند.

كلام آخر

طرح قلب در همه جاي جهان نماد عشق و احساس است چون تمام باورها، احساسات و عواطف ما در قلب‌مان جمع شده. بر همين اساس است كه ما در فروشگاه آنلاين گالري پرسته، طرح‌هاي بسيار متنوع و جذاب از طلا با نماد قلب را عرضه مي‌كنيم. اين محصولات زيبا از جنس طلاي ۱۸ عيار هستند و براي نشان دادن عشق و علاقه و براي هديه دادن به فرد موردعلاقه‌تان، بهترين گزينه هستند.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۴:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :