جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

4 نكته مهم كه بايد براي پوشيدن و خريد سينه ريز طلا رعايت كنيد

1 لباس‌هاي خود را در نظر بگيريد

يكي از مهم‌ترين چيزهايي كه راهنماي شما براي پوشيدن و استفاده كرد از زيورآلاتي مثل سينه‌ريز و گردنبند طلا مي‌شود، لباس است. لباس مهماني خود را بپوشيد و براي رنگ و لعاب دادن بيشتر به لباس و ظاهر خود از يك گردنبند با جزئيات بيشتر و طراحي جسورانه‌تر استفاده كنيد. سخت شد؟ نه نگران نباشيد؛ همه جزئيات را با شما در ميان خواهم گذاشت.

گردنبندها يكي از مهم‌ترين اكسسوري‌هايي هستند كه مي‌تواند جذابيت لباس شما را بيشتر كنند اما همه چيز مي‌تواند زير سايه طرح، مدل و جنس لباس تغيير كند. لباس‌‌هاي شب از آن دسته مواردي است كه دست شما را در انتخاب سينه ريز طلا بازتر مي‌گذارد. سينه‌ريزها و گردنبندهاي سنگين براي لباس‌هاي ساده انتخاب خوبي است. درواقع سادگي ظاهر لباس را با سينه‌ريز جبران مي‌كنيد و سنگيني سينه‌ريز را با لباس خنثي. گردنبندهاي بيضي چند رديفي براي استايل‌‌هاي شيك و رسمي مناسب است. لباس‌هاي كژوال يا راحت‌تر هم تركيب خوبي با گردنبندهاي چندلايه مي‌سازند.

2. معجزه رنگ و تركيب از قلم نيفتد

سينه‌ريزهاي تك‌رنگ خود را با لباس‌هاي رنگارنگ امتحان كنيد! قرار است براي يك‌بار همه كه شده سبكي جسورانه‌تر و متفاوت‌تر داشته باشيم، پس از انتخاب لباس با رنگ‌هاي مختلف نترسيد. سينه‌ريزهاي تك‌رنگ براي لباس‌هاي رنگارنگ گزينه مناسبي است. انگار كه تمام مهره‌هاي بازي را سر جاي خود چيده باشيد تا همه چيز براي يك درخشش چشم‌نواز و خاص آماده باشد.

بيشتر بخوانيد:

3. سينه ريز طلا را با يك لباس ساده بپوشيد

لباس‌هايي كه روزانه استفاده مي‌كنيم معمولاً آن‌قدر پرزرق‌وبرق و خاص نيستند كه توجه زيادي به خود جلب كند اما من يك فوت كوزه‌گري برايتان دارم! اگر مي‌خواهيد ظاهري متفاوت و جذاب داشته باشيد، سينه ريز گردنبند طلا را به همين لباس‌هاي ساده و روزانه خود اضافه كنيد تا معجزه زيبايي آن را ببينيد. همه چيز درخشان‌‌تر از حد تصورتان مي‌شود، حتي همان لباس ساده و روزانه هميشگي. به دليل چشم‌گير بودن و بولد بودن اكثر مدل هاي سيه ريز، بهتر است كه لباس مورد استفاده همراه آن ساده باشد تا از شلوغ شدن بيش از حد استايل شما جلوگيري كند.

4. گردنبندهاي خود را مناسب زمان و مكان بپوشيد

برخي مدل‌هاي گردنبند هستند كه در يك مهماني شيك و بي‌نظير به نظر مي‌رسند اما براي استفاده در يك محيط اداري و رسمي گزينه خوبي نيست. اين هوشمندي شما را مي‌رساند كه بدانيد هر لباس، زيورآلات و گردنبندي را مناسب موقعيت خود بپوشيد. حتي اگر قصد پوشيدن سينه‌ريز و گردنبند طلا در محل كار را داريد، سراغ آنهايي برويد كه خيلي سنگين و پركار نباشند. استايل و ظاهر شما در محل كار مي‌تواند الهام گرفته از رنگ‌‌‌هاي سبك و روشن باشد اما جواهرات بزرگ و رنگارنگ را براي مهماني‌ها و مراسم‌هايي نگه‌داريد كه قرار است دعوت شويد.

منبع : طلافروشي اينترنتي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۱:۴۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :