جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

راهنماي استفاده از طلا و جواهرات رزگلد

در زير ۷ ترفند براي خريد طلاي رزگلد و ست كردن آن را برايتان نوشته‌ايم و اميدواريم مورد توجهتان قرار بگيرد.

۱- ست كردن جواهرات رزگلد با رنگ پوست

رزگلد براي پوست‌هاي روشن و رنگ‌پريده گزينه بسيار مناسبي است زيرا قرمزي موجود در آن، گرماي زيبايي در صورت فرد ايجاد مي‌كند. اما به طور كلي، اين رنگ طلا براي رنگ پوست بيشتر افراد قابل ست كردن است زيرا زيبايي و جذابيت اين طلاي رنگي غير قابل انكار است.

۲- ست كردن طلاي رزگلد با رنگ لباس

بايد بدانيد كه قرمزي ملايم موجود در طلا و جواهرات رزگلد با لباس‌هاي به رنگ پوست بدن انسان، بژ و خاكستري مايل به قهوه‌اي بيشترين تناسب را دارد. يعني براي داشتن يك استايل بسيار شيك و پرجلوه توصيه مي‌كنيم سراغ لباس‌هايي به رنگ‌هاي كرم و بژ برويد. لباس با رنگ‌هاي خنثي مانند سفيد، سياه، خاكستري، كرم و سرمه‌اي نيز با طلاي رزگلد تركيب جذابي مي‌سازند.

۳- استفاده از جواهرات رزگلد در مراسم رسمي

در مناسب‌هاي رسمي و قرارهاي كاري و تجاري توصيه ما اين است لباس‌هاي كلاسيك و رسمي به رنگ‌هاي خاكستري، زغالي يا سفيد بپوشيد و آنها را با طلاي رزگلد ست كنيد. اين تركيب كاملا شيك و باكلاس است.

بيشتر بخوانيد: خريد اينترنتي طلا

۴- ست كردن طلاي رزگلد و طلاي زرد

طلاي رزگلد همچنين با طلاي زرد نيز تركيب فوق‌العاده‌اي مي‌سازد. به جاي استفاده از زيورآلاتي به رنگ سفيد و طلايي، اين بار از تركيب رزگلد و طلايي استفاده كنيد و ببينيد كه چقدر زيباست. مثلا يك گردنبند بلند طلايي و يك چوكر به رنگ رزگلد استفاده كنيد.

۵- استفاده از طلاي رزگلد در كنار فيروزه

طلاي رزگلد با رنگ‌هاي مرجاني و فيروزه‌اي نيز بسيار شيك و شاد به نظر خواهد رسيد. بنابراين اگر مي‌خواهيد بيشتر بدرخشيد و ظاهري متفاوت داشته باشيد از لباس‌هاي فيروزه‌اي رنگ در كنار طلاي رزگلد استفاده كنيد. يا از طلاهاي رزگلد با نگين فيروزه استفاده كنيد.

۶- ست كردن جواهرات رزگلد با ديگر اكسسوري‌ها

تيپ خود را فقط به زيورآلات و جواهرات رزگلد محدود نكنيد. بهتر است كيف دستي يا كفش خود را از اين رنگ تركيبي زيبا انتخاب كنيد تا حسابي خاص و متفاوت به نظر برسيد. يا مثلاً ساعت رزگلد يك قطعه مناسب در كنار دستبند طلاي رزگلد است. يا مثلاً مي‌توانيد رنگ‌هاي مسي و طلاي زرد را به دستبند رزگلد اضافه كنيد. امروزه بيشتر طراحان طلا و جواهر سعي مي‌كنند در ساخت انواع ساعت يا ديگر مصنوعات طلايي از رزگلد استفاده كنند. پس اكسسوري‌هاي زيادي متناسب با طلاي رزگلد پيدا مي‌كنيد. اين رنگ حتي در ديگر صنايع و شركت‌هاي مد و فشن هم كاربرد فراواني دارد. به‌طور مثال مي‌توان به كمپاني اپل اشاره كرد كه در سال‌هاي اخير رنگ رزگلد را به خط توليد ساعت‌هاي هوشمند يا آيفون‌هاي خود افزوده است.

۷- ست كردن طلاي رزگلد با رنگ مو

ترفند آخر ما مناسب افرادي است كه شهامت ايجاد تغييرات بزرگ در شكل و ظاهر خود را دارند. شما مي‌توانيد موهايتان را به رنگ رزگلد تغيير داده و همزمان هم از يك گردنبند به اين رنگ استفاده كنيد تا كاملا ست و جذاب به نظر برسيد. البته رنگ موهاي شرابي، قرمز و صورتي هم با اين طلاي رنگي تناسب كامل دارند.

منبع : طلافروشي آنلاين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۵۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :