جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

اصالت قطعات خودرو

متاسفانه امروزه افراد سودجو در بازار خودرو بسيار زياد شده اند و قطعات بدلي به جاي قطعات اصلي در بازار بسيار زياد شده اند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا به شما بگوييم چگونه تشخيص دهيد كه يك قطعه براي خودروي شما اصل است يا نه. اصالت قطعات اتوموبيل به خصوص خودرو هاي كره اي مثل كيا و هيونداي از اهميت بالايي برخوردارند.

تشخيص اصالت قطعات كيا

تشخيص اصلي بودن قطعات خودرو كيا نياز به تخصص و آشنايي كامل با لوازم يدكي كيا مورد نظر دارد.امروزه تشخيص اصلي و فرعي بودن يك قطعه يا لوازم يدكي خودرو كار ساده اي نيست،‌ چرا كه به دليل قيمت‌هاي بالا اجناس و فراواني لوازم تقلبي، فروشنده ها با همان قيمت بالا اقدام به فروش اجناس تقلبي مي‌كنند و شما كه خريدار آن جنس هستيد،‌ چون در حال پرداخت مبلغ بالايي بابت آن هستيد، به تقلبي يا اصل بودن آن جنس شك نمي‌كنيد.

رنگ و كيفيت بسته بندي

معمولا از رنگ بسته بندي، مي‌توان متوجه اصلي يا فرع بودن آن قطعه شويد و از خريد قطعات اصلي كيا نسبتا مطمئن شويد.براي مثال مي‌توانيد قبل از خريد يك قطعه، نام آن را در گوگل سرچ كرده و تصاوير نسخه اصلي آن را مشاهده كنيد و اگر قطعه‌اي كه در حال خريد آن هستيد، هم ‌رنگ هماني كه در سايت رسمي محصول است بود، مي‌توانيد مقداري به اصل بودن آن اطمينان كنيد.همين‌طور در بعضي موارد، رنگ‌ها يكي هستند، اما كيفيت رنگي كه روي محصولات تقلبي استفاده شده است، بسيار پايين است و از روي ظاهر بسته‌بندي محصول، مشخص مي‌شود كه آن محصول تقلبي است.پس فقط كافيست كمي دقت كنيد.

كيفيت بسته بندي در خريد قطعات اصلي كيا بسيار تاثير گذار است.در واقع بسته‌بندي محصولات تقلبي معمولا داراي كيفيت پاييني مي باشند و از پلمپ‌هاي استاندارد استفاده نكرده‌اند.همان‌طور كه در بالاتر هم گفته شد، نوع رنگ و رنگ‌بندي بسته‌بندي محصولات، در اكثر موارد نشان دهنده اصل يا فرع بودن آن محصول مي‌باشد.محصولات اصلي معمولا از كارتن‌هاي بسيار محكم و مشماهاي محافظ يا همان حباب‌دار استفاده مي‌كنند. از روي اين نكات مي‌توانيد به اصل بودن يك محصول اطمينان حاصل كنيد. (البته تا مقداري اطمينان كنيد.)

همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به شيشه شوي مناسب براي هيونداي سانتافه بر روي لينك كليك كنيد.

نوشته هاي روي جعبه و سخن آخر

خريد قطعات اصلي كيا يا هر خودرو ديگري، همان‌طور كه در اين مطلب متوجه آن شديد، بسيار كار دشواري است و به آساني نمي‌توان اصل يا فرع بودن يك قطعه را تشخيص داد.يكي ديگر از راه‌هايي كه مي‌توان اصلي يا فرعي بودن يك قطعه را تشخيص داد، نوع نوشته‌هايي است كه روي خود محصول نوشته شده است.براي خريد قطعات اصلي كيا بايد توجه كنيد كه نوشته‌هاي روي محصول، به صورت حك شده باشد.در واقع در كارخانه‌هاي توليدي اصلي، نوشته‌ها را با دستگاه به صورت حك شده روي محصول مي‌نويسند و به هيچ عنوان اشتباه املائي يا گرامري در آنها وجود ندارد.

به طور كلي بهترين كار براي خريد لوازم يدكي اصل و با كيفيت خريد لوازم يدكي از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو است. فروشگاه هاي زيادي براي خريد اين قطعات وجود دارند اما پيشنهاد ما بهترين راه براي خريد استتا پشيماني در آينده وجود نداشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۴:۰۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :