جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

رزگلد طلايي به لطافت عشق

يكي از زيباترين رنگ‌ها براي خريد طلا، رزگلد است. صورتي ملايم و شيكي كه مي‌توان آن را با هر تيپ لباسي و هر رنگي ست كرد. اين رنگ از طلا همچنين با پوست‌هاي مختلف از روشن تا تيره تناسب كامل دارد و جلوه آن ملايم‌تر از طلاي زرد يا طلاي سفيد است.

به طور كلي براي شيك‌تر به نظر رسيدن خوب است گاهي از طلاهاي رزگلد استفاده كنيد. اين رنگ طلا از تركيب طلاي خالص و فلز مس به دست مي‌آيد. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بيشتر باشد، قرمزي رزگلد بيشتر خواهد بود و برعكس. از آنجا كه مس فلز مستحكمي است، وجود آن در زيورآلات رزگلد باعث مي‌شود تا دوام زياد و عمر طولاني‌تري نسبت به طلاي زرد داشته باشند. به اين خاطر كه خلوص طلاي آنها كمتر است و همه مي‌دانيم كه طلا فلز نرمي است و به تنهايي قابل استفاده در صنعت جواهرسازي نيست.

در حال حاضر برترين برندهاي طلا و جواهر در سراسر جهان همچون كارتيه، پياژه، ديور و مونيكا وينادر، سعي مي‌كنند بيشترين زيورآلات توليدي‌شان به رنگ رزگلد باشد. طلاي صورتي يكي از محبوب‌ترين رنگ‌ها براي جواهرات و مصنوعات طلا بشمار مي‌رود و با يك گردش ساده در ميان فروشگاه‌هاي طلا و جواهر مي‌توانيد به‌راحتي به اين باور برسيد كه رزگلد همه جا هست.

بيشتر بخوانيد : طلاي كودك

براي افرادي كه پوست سرد دارند رنگ‌هاي سرد جواهرات مثل نقره، پلاتين و طلاي سفيد مناسب است و براي كساني كه پوست گرم دارند، طلا زرد و رزگلد مناسب است. اما به طور كلي، رزگلد روي اكثر پوست‌ها جلوه زيبايي دارد. يعني شما چه پوست روشن داشته باشيد و چه تيره مي‌توانيد با ست كردن جواهرات رزگلد تيپي شيك براي خود بسازيد. پس در انتخاب آن شك به دل خود راه ندهيد.

در ضمن، رزگلد يك رنگ گرم و رمانتيك است. به همين خاطر براي مناسب‌هاي احساسي همچون جشن‌هاي عروسي و نامزدي يا قرارهاي عاشقانه گزينه بسيار مناسب‌تري نسبت به طلاي سفيد و طلاي زرد به شمار مي‌آيد.

يكي از ويژگي‌هاي طلاي رزگلد كه آن را به يكي از زيباترين رنگ‌ها بدل كرده است، اين است كه قابليت ست شدن و هماهنگي با تمامي رنگ‌‌ها را دارد. جواهرات رزگلد را مي‌توانيد بدون هيچ‌گونه نگراني در كنار جواهرات طلا و يا نقره خود به كار ببريد و از زيبايي آن لذت ببريد.

منبع : طلافروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۱:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :