جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نگاهي كوتاه به برندهاي جواهرات معروف در دنيا

در كنار برند BVLGARI كه جزو ۱۰ برند برتر طلا و جواهرات در دنياست، نام‌هاي ديگري نيز قرار دارند كه بد نيست در همين ابتداي مقاله به صورت خلاصه با آنها آشنا شويد, از هري وينستون گرفته تا كارتيه و پياژه.

۱- هري وينستون (Harry Winston) يه عنوان يكي از تاپ‌ترين برندهاي جواهرات در جهان، از سال ۱۹۳۲ ميلادي فعاليت خود را شروع كرد؛ و يكي از مدعيان بي‌چون و چراي جهان در حوزه توليد سنگ‌هاي الماس است.

۲- كارتيه (Cartier) كه جواهرات بسيار شيك و عطرهاي بي‌نظير دارد نيز در سال ۱۸۶۰ ميلادي تأسيس شد. زيورآلات اين برند فرانسوي براي تمامي سنين مناسب است. كارتيه به وفاداري به آرت‌دكو نيز شهرت دارد؛ مشخصه‌ي اين سبك به‌كارگيري اشكال هندسي دقيق و جسورانه و رنگ‌هاي روشن است و آميخته‌اي است از نوگرايي و طراحي‌هاي زينتي و گران‌بها.

۳- ون‌كليف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون‌كليف در پاريس تاسيس شد و براي استفاده از طراحي حيوانات، گل‌ها و طبيعت در كالاهاي لوكس خود مشهور است.

۴- بوچلاتي (Buccellati) يا بوچالتي نام يكي از شركت‌هاي لوكس ايتاليايي است كه به بي‌عيب و نقص بودن جواهراتش در دنيا شناخته مي‌شود.

۵- تيفاني اند كو (Tiffany & Co) در سال ۱۸۳۷ ميلادي تاسيس شد و در زمينه‌ي طراحي، ساخت و فروش طلا و جواهر فعاليت دارد.

۶- گراف (Graff) يك برند چند منظوره‌ي طلا و جواهرات بريتانيايي در لندن است. اين شركت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسيس شد و بيشتر با الماس‌هاي بزرگ شناخته مي‌شود.

۷- پياژه (Piaget) به خاطر طراحي و ساخت جواهراتي كه طراحي مدرن و سنتي را در هم مي‌آميزد شهرت دارد. معروف‌ترين طراحي اين برند هم طرح گل رزي است كه به امضاي پياژه در محصولات مختلف تبديل شده است.

۸- ميكي‌موتو (Mikimoto): در سال ۱۸۹۳ تاسيس شده است. اين كارآفرين ژاپني براي ايجاد اولين مرواريد كشت‌شده‌ي جهان شهرت و اعتبار پيدا كرده است.

۹- شوپارد (Chopard): در سال ۱۸۶۰ توسط در ژنو تاسيس شد. اين برند فقط از بهترين مواد براي ساخت جواهراتش استفاده مي‌كند و علاوه ‌بر ساخت جواهرات لوكس از سنگ‌هاي قيمتي نادر، ساعت‌هاي سوئيسي نيز توليد مي‌كند.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۹:۰۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :