جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خريد واتر پمپ آوانته

واترپمپ يكي از اصلي ترين قطعات داخل موتور اتوموبيل است كه وظيفه هدايت آب داخل بلوك سيلندر را بر عهده دارد. همانطور كه مي‌دانيد خودروهايي مثل هيونداي و كيا از قطعات يدكي حساسي برخوردارند كه حتما لوازم يدكي هيونداي بايد با كيفيت و مرغوب باشد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا در مورد واترپمپ هيونداي آوانته بيشتر صحبت كنيم.

واترپمپ چيست و چه وظيفه اي دارد

هنگامي كه واترپمپ به درستي كار كند، ماشين شما دماي عملياتي مطلوبي دارد و آن را حفظ مي كند و به طور كلي حال و روز ماشين شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود يا شروع به فرسودگي كند، ميتواند منجر به خرابي كامل موتور شود. به خاطر اهميت اين موضوع، ما در اين مقاله به  علائم هشداردهنده خرابي واترپمپ ميپردازيم و از آنجا كه ما محصولات و لوازم يدكي هيونداي و قطعات كيا را به مشتريان خودمان ارائه ميدهيم تاكيد اصلي ما روي محصولات كيا و هيونداي است. اين مقاله به صورت اختصاصي به واترپمپ آوانته ميپردازد اما خواندن مقاله براي همه كساني كه ماشين دارند توصيه ميشود.

واترپمپ هم خراب مي‌شود

اگرچه واترپمپ در اكثر اتومبيل هاي مدرن مانند خودروهاي هيونداي و كيا عمر طلاني دارد اما اين به معني مصونيت اين قطعه از فرسودگي و نابودي نيست. مانند هر دستگاه مكانيكي ديگري، خرابي واترپمپ ها نيز علائم هشداردهنده اي دارد كه مشخص ميكند آيا اين قطعه نياز به تعويض دارد يا نه. چنانچه خودرو شما هر كدام از علائم زير را داشته باشد بايد به فك تعويض واترپمپ آن باشيد و اين موقع ها  است كه پيدا كردن يك مركز حرفه اي خريد واترپمپ آوانته براي شما به يك مساله حياتي تبديل ميشود.

همچنين درمورد لوازم يدكي هيونداي سانتافه بيشتر بدانيد.

  1. نشت مايع خنك كننده در قسمت جلوي اتومبيل: واترپمپ از واشر و مهر و موم هاي متعددي تشكيل شده است كه مايع خنك كننده را در خود نگه مي دارد. اين قطعه از ماشين اطمينان حاصل مي كند كه جريان مداوم مايع خنك كننده از رادياتور به موتور منتقل مي شود. بعد از گذشت مدت زماني اين واشرها و مهر و موم ها كاملاً فرسوده و خشك شدن و ترك مي زنند يا به طور كلي مي شكنند. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد، مايع خنك كننده از پمپ آب نشت مي كند و به زمين مي ريزد. اين اتفاق به طور معمول در قسمت جلوي اتومبيل شما و در مركز محل استقرار موتور است.
  2. شل شدن پولي واترپمپ و صدا دادن آن
  3. بلند شدن بخار از رادياتور
  4. گرم شدن بيش از حد موتور ماشين

واترپمپ را از كجا بخريم

اگر ماشين شما جزء محصولات كمپاني هاي كيا و هيونداي است ميتوانيد جهت تامين قطعات هيونداي و لوازم يدكي كيا به فروشگاه فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو مراجعه كنيد. ما تمام لوزام يدكي اين خودروها را با ضمانت و تاييد كيفيت در اختيار شما قرار خواهيم داد. چنانچه قصد تعويض واترپمپ آوانته را داريد نيز ميتوانيد با ما تماس بگيريد تا مرغوبترين و توصيه شده ترين آن را به شما ارائه دهيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۳:۰۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :