جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

معروف‌ترين برندهاي طلاوجواهرات كه در سال ۲۰۲۱ مي‌درخشند

 

۱- تيفاني اند كو

يكي از پرفروش‌ترين برندهاي معروف طلا و جواهر تيفاني اند كو است كه تا چند سال پيش با نام تيفاني اند يانگ شناخته مي‌شد. البته اين شركت كالاي لوكس آمريكايي در ميان عموم مردم با نام تيفاني شهرت دارد. زمينه اصلي فعاليت‌هاي آن نيز طراحي، ساخت و فروش جواهرات است. جالب است بدانيد شركت تيفاني در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئيس تيفاني، به‌عنوان مركز فروش محصولات فانتزي و لوازم التحرير تأسيس شد. اما در حال حاضر محصولات گسترده‌تري در چرخه توليد دارد كه تمامي آنها كالاهاي لوكس بشمار مي‌روند. شركت تيفاني در سال ۲۰۱۳ در فهرست فوربز جهاني ۲۰۰۰ با ارزش بازار سرمايه ۸٫۸ ميليارد دلار، در رتبه ۱۶۵۹ از بزرگترين شركت‌هاي جهان قرار گرفت. دفتر مركزي اين شركت در شهر نيويورك قرار دارد.

۲- هري وينستون

شركت جواهرسازي هري وينستون، يكي از گران‌ترين و اشرافي‌ترين خانه‌هاي جواهر در جهان است. هري وينستون در سال ۱۹۳۲ ميلادي در شهر نيويورك تاسيس شد و خيلي زود توانست نام خود را به عنوان «پادشاه الماس‌ها» و جواهرساز ستاره‌ها بر سر زبان‌ها بيندازد. دليلش هم طراحي و ساخت جواهراتي لوكس و بي‌نظير بود. هري وينستون در سال ۱۹۵۸ ميلادي، «الماس اميد» را كه زينت‌بخش تاج سلطنتي لوئي چهاردهم فرانسه بود و همچنين الماس پرتغالي را به موسسه اسميتسونين كه بزرگ‌ترين موزه علمي-فرهنگي-تحقيقاتي جهان است، اهدا كرد.

جال است بدانيد روزنامه نيويورك تايمز در سال ۲۰۰۰ ميلادي، ارزان‌ترين جواهر عرضه شده در جواهرفروشي هري وينستون را ۶۰۰۰ دلار آمريكا برآورد كرده بود.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا

۳- كارتيه يكي از برندهاي معروف طلا و جواهر

كارتيه در سال ۱۸۴۷ ميلادي توسط فردي به نام لوئي فرانچسكو كارتيه تاسيس شد. اين شركت تا سال ۱۹۶۴ تحت كنترل خانواده كارتيه باقي ماند. تا اينكه توسط شركت سوئيسي ريشمون خريداري شد. دفتر مركزي كارتيه در شهر پاريس، فرانسه قرار دارد. كارتيه با عناويني همچون «جواهرساز پادشاهان، پادشاه جواهرسازان» شهرت يافت. به اين خاطر كه محصولات خود را با تلفيق الماس و پلاتين طراحي مي‌كرد و مي‌ساخت. كالكشن‌هاي كارتيه اغلب مورد توجه سلبريتي‌ها قرار دارد و طلاهاي آن نيز تنوع رنگي زيادي دارند.

امروزه جواهرات كارتيه را كلكسيوني از نفيس‌ترين جواهرات در دنيا مي‌دانند. مجموعه‌ي گسترده‌اي از سبك‌هاي منحصربفرد كه هريك در نوع خود بي‌نظيرند. اغلب مشتريان اين برند، سرمايه‌داران بزرگ، افراد خانواده‌هاي سلطنتي و اشخاص برجسته و معروف هستند.

۴- شوپارد

شوپارد يك برند سوئيسي است كه توسط لويي اوليس شوپارد در دهه ۱۸۶۰ تاسيس شد. شوپارد در ابتدا براي توليد ساعت و ساعت‌هاي جيبي زنانه شهرت پيدا كرد. اين برند كالاهاي لوكس با ساخت ساعت‌هايي با استفاده از الماس در زير شيشه‌هاي ساعت توانست در دهه ۱۹۷۰ به شهرت جهاني دست پيدا كند. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامي مالي جشنواره فيلم كن بوده‌است و بازيگراني چون كيت وينسلت و پنلوپه كروز از جواهرات شوپارد استفاده كرده‌اند.

منبع : طلافروشي آنلاين آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۴:۳۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :