جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كامپوزيت دندان

كامپوزيت دندان يكي از پرطرفدار ترين راه هاي سفيد كردن، ترميم و زيبايي دندان ها است. امروز در اين مقاله قصد داريم تا اطلاعات بسيار مفيدي راجع به كامپوزيت دندان در اختيارتان قرار دهيم. براي اينكه نكاتي را درمورد ترميم دندان با كامپوزيت بدانيد با ما همراه باشيد.

كامپوزيت چيست؟

رميم دندان شامل كل دهان مي شود و مربوط به ترميم شكل و عملكرد دندان است. همچنين شامل ترميم دندانهاي از دست رفته در دهان و همچنين اطمينان از بسته شدن صحيح فك ها است، يا به عبارت كوتاه ترميم ترميم دندان از نظر شكل و عملكرد است. يا به دلايلي جايگزيني ايده آل براي دندان هاي آسيب ديده است.

هر مداخله دندانپزشك ترميم دندان محسوب مي شود، اما تخصص ترميم دندان در پيچيده ترين موارد و موارد پيچيده وجود دارد كه نياز به بازسازي يك دندان يا به طور كلي دندان دارد.

متخصص ترميم و زيبايي دندان

موضوع ترميم دندان بسيار گسترده است و سعي مي كنم آن را به روشي ساده تعريف يا محدود كنيم. اين يك موضوع تخصصي است كه مربوط به بازسازي فرم و عملكرد دندان در بالاترين سطح است ، از درمان هاي ساده از طريق سفيد كردن دندان، پرداخت و نصب پروتز دندان ، تا موارد بسيار پيچيده كمبود و تجزيه دندان.

تخصص ترميم دندان نياز به تخصصي در حدود چهار سال دارد كه پس از شش سال از فراگيري موضوع دندانپزشكي حاصل مي شود. مرمت كننده دندانپزشكي علاقمند به تشخيص همه موارد ساده و پيچيده است و قبل از تدوين برنامه يا برنامه درماني شامل تمام قسمتهاي دهان، همه موارد را از همه جهات براي شخص تحت درمان تجزيه و تحليل و بررسي مي كند .

اگر بخواهيم به حرفه متخصص ترميم دندان نزديك شويم، اين كار را شبيه حرفه مهندس و معمار يك ساختمان خاص مي دانيم. به اين معنا كه او به شكل نهايي و نتيجه نهايي اهميت مي دهد و عملكرد و فرم دندان را با بالاترين كيفيت بازيابي مي كند.

وظيفه پر كردن دندان با كيست ؟

همانطور كه در گذشته به شما اشاره كردم ، هر فرآيند “پانسمان” دندان يا قرار دادن يك پركننده در داخل دندان بخشي از زمينه ترميم دندان است. بيشتر پزشكان ترميم دندان را در موارد بدون عارضه انجام مي دهند، اگرچه در ترميم دندان تخصص ندارند. دندانپزشك موظف به استفاده از تخصص متخصص ترميم در همه موارد نيست. اما موارد پيچيده اي وجود دارد كه نياز به فرستادن بيمار به متخصص ترميم دندان دارد و موارد بسياري وجود دارد كه در طبقه بندي پيچيده قرار مي گيرند و اين موارد نياز به يك متخصص دارد كه مي داند چگونه با آنها برخورد كند.

سخن آخر

شما مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به كامپوزيت دندان و يا ترميم و زيبايي دندان مقالات متعددي را در اينترنت مطالعه كنيد، اما اين دليل نمي‌شود كه بعد از مطالعات كافي ديگر نيازي به مشاوره با دندانپزشك خود نداشته باشيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۷:۳۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :