جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چگونه النگو طلا بخريم

براي انتخاب النگو طلا زنانه و النگو طلا بچگانه بايد چند نكته مهم را در نظر بگيريد:

۱. اندازه و سايز النگو

مهم‌ترين دغدغه هنگام خريد النگو اندازه و سايز آن است. از آنجايي كه النگو مانند دستبند قابليت تنظيم اندازه ندارد، بايد سايز دقيق آن را در نظر بگيريد. اگر النگو طلا براي دستتان خيلي تنگ باشد مي‌تواند دست را زخم كند و يا در صورتيكه داخل دستتان قرار گرفت، بيرون آوردن آن غيرممكن شود. در مقابل، زماني كه اندازه النگو براي دستتان بزرگ است، حالت بسيار بد و نازيبايي روي دستتان ايجاد مي‌كند و حتي ممكن است به راحتي از دستتان خارج و گم شود. اين نكته خصوصا براي انتخاب النگو طلا بچگانه بسيار اهميت دارد. زيرا با رشد كودك، النگو به سرعت براي او كوچك مي‌شود و در مقابل اگر سايز آن زيادي بزرگ باشد، هنگام بازي و فعاليت از دستش خارج خواهد شد. پس اولين نكته‌اي كه در انتخاب اين محصول بايد در نظر بگيريد، سايز آن است.

2.رنگ النگو طلا

النگو طلا زنانه نيز مانند هر نوع طلاي ديگري به رنگ‌هاي مختلف در بازار وجود دارد. شما مي‌توانيد بنا به سليقه خودتان يكي از رنگ‌هاي طلاي زرد، طلاي سفيد يا طلاي رزگلد را انتخاب كنيد. البته بايد توجه داشته باشيد كه افراد با سن پايين‌تر، به طلاي سفيد يا رزگلد علاقه بيشتري دارند و اين رنگ‌ها جوان‌پسندتر هستند.

3. وزن النگو طلا

النگوها در هر وزني در بازار طلا و جواهرات موجودند. اما به اين دليل كه اغلب به صورت چندتايي استفاده مي‌شود، وزن آن بيشتر خواهد شد. پس اگر النگو را براي استفاده دائمي و روزانه مي‌خواهيد، آن‌ها را سبك و از ميان وزن‌هاي كمتر انتخاب كنيد تا دستتان را اذيت نكند.

4.ظرافت و طرح النگو

همانطور كه اشاره كرديم، النگوها شكل و ظاهر متنوعي دارند و با طرح‌هاي مختلفي در بازار عرصه مي‌شوند.

اگر به النگوهاي خيلي پهن علاقه داريد بهتر است آن‌ها را به صورت تك استفاده كنيد. چندين النگو با پهناي زياد در كنار هم چندان ظاهر زيبايي ندارند.

چنانچه مي‌خواهيد النگوي شما باريك و ظريف باشد مي‌توانيد چند النگوي يك شكل بخريد و در كنار هم بيندازيد. اما بايد توجه كنيد كه از برخورد النگوها به يكديگر، صداي ظريفي به وجود مي‌آيد. اگر تعداد النگوها در دست زياد باشد، اين صدا هم بيشتر مي‌شود و در بسياري از موارد چندان مناسب نيست. پس تعداد النگوها را خيلي زياد انتخاب نكنيد.

النگوهاي بسيار ظريف و جواهر نشان، بشتر مناسب مهماني ها و مجالس هستند و براي استفاده روزانه چندان مناسب نيستند. اگر مي‌خواهيد النگوهايتان را هميشه در دست داشته باشيد، سعي كنيد جنس محكم و النگوي كمي پهن‌تر را انتخاب كنيد‌.

النگوهاي طرح ساده را مي‌توانيد با هر نوع لباسي استفاده كنيد. سادگي النگوها دست شما را بسيار شيك و زيبا خواهد كرد. اگر مي‌خواهيد النگوهاي پر تراش تهيه كنيد، حتما حواستان به نوع شيارهاي آن باشد. زيرا نوع تراش‌ها مي‌تواند استحكام النگوها و همچنين شيوه تميز كردن آن را مشخص كند. اگر تراش‌هاي روي النگو زيادي عميق باشند، كار شست‌وشو و پاك كردن گاه‌به‌گاه النگو از آلودگي‌ها را اندكي سخت مي‌كنند‌.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۵۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :