جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

طول عمر دندان لمينت شده

لمينت دندان (لامينت) يا ونير لايه‌اي از مواد همرنگ دندان يا مواد سفيد رنگ هاليوودي است كه براي اصلاح فرم، شكل، رنگ و طول دندان‌ها يا بستن فاصله بين دندان‌ها و درمان دندان‌هاي شكسته روي دندان قرار داده مي‌شود

لمينت دندان (هم لمينت سراميكي و هم لمينت كامپوزيت دندان ) لايه اي است همرنگ دندان ها ، كه براي اصلاح رنگ و يا اصلاح طرح دندان ها استفاده ميشود. اين روزها اين درمان يكي از رايج ترين درمان هاي ترميم زيبايي دندانپزشكي به شمار ميرود.

شما در اين درمان زيباي مطابق ميل خود مي توانيد رنگ و فرم دندان هاي خود را انتخاب كنيد.

در بيشتر موارد افراد سوال ميكنند كه ممكن است لمينت از دندان جدا شود و يا در مرور زمان پوسيده شود كه بايد گفت لمينت كه به درستي نصب شود و طراحي دقيقي داشته باشد هيچوقت از دندان جدا نميشود ولي اگر به درستي نصب و طراحي نشود احتمال جداشدنش وجود داشته.

اگر محيط دهان با تغييرات گرما و سرما روبرو شود باعث جداشدن لمينت شده و بايد كارهاي مراقبتي لازم را انجام داد تا از آسيب رسيدن به آن جلوگيري گردد. از گاز زدن و جويدن ته ديگ ها و ميوه هاي سفت بايد خودداري كرد و مراقبت هاي لازم انجام گيرد تا عمر لمينت دندان افزايش پيدا كند.

دنداني كه روي آن ترميم لمينت انجام شده به همان اندازه پوسيده ميشود كه دندان طبيعي ميپوسد و به همان اندازه كه به دندان طبيعي اهميت بهداشتي داده ميشود بايد به دندان درمان شده نيز داد تا سالم بماند.

لمينت به عنوان پوششي است كه فقط روي دندان را در بر گرفته و اگر بهداشت دهان رعايت نشود باعث ايجاد پلاك ميكروبي در آن شده و پوسيده شود و بايد آن را از پشت ترميم كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۴:۳۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :