جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

راهنماي كاهش قيمت سرويس با استفاده از سه مؤلفه بالا

براي آنكه سرويس طلا ارزان و باكيفيت خريداري كنيد، مي‌توانيد با رعايت چند نكته مهم، به اين هدف برسيد:

سرويس‌هاي ظريف و سبك تا حد زيادي هزينه نهايي خريد طلا را براي شما كاهش مي‌دهند؛ بنابراين اگر دوست داريد يك سرويس زيبا، شيك و درعين‌حال ارزان بخريد، به سراغ سرويس‌هايي با وزن كم برويد.

هر چه سرويس خريداري شده، طراحي ساده و آسان‌تري داشته باشد، اجرت ساخت آن هم كمتر است. پس براي كاهش قيمت سرويس طلا طراحي‌هاي آسان و ساده‌تر را انتخاب كنيد.

اگر چندان براي شما اهميت ندارد كه سرويس طلا را به‌صورت سرويس طلا دست‌اول و نو خريداري كنيد، مي‌توانيد سرويس طلا دست‌دوم را بدون هزينه اجرت ساخت و با قيمت ارزان بخريد. اين كار براي سرمايه‌گذاري و دستيابي به سود در زمينه طلا و جواهرات بسيار كاربرد دارد.

پيشنهاد من براي كساني كه دوست دارند سرويس طلا نو و البته ارزان خريداري كنند، سرويس طلاي كم اجرت است. طلاي كم اجرت طلايي است كه استفاده نشده و در واقع نو است. اما يا به صورت تيراژي توليد شده است كه مخصوص طرح‌هاي پرطرفدار و پر شمار است،‌ يا زراحي محصول پيچيدگي كمي دارد به‌همين دليل كارو زمان زيادي صرف توليد آن نشده است.

انتخاب سنگ‌هاي قيمتي و نگين‌هاي اصل و زيبا مانند الماس با تراش برليان زيبايي سرويس طلاي شما را چندين برابر مي‌كند. اما نكته مهم اين است كه به همان نسبت قيمت سرويس طلا را هم بالاتر مي‌برد. مي‌تواند طلاي خود را بدون سنگ‌هاي قيمتي و يا با نگين‌هاي اتمي تهيه كنيد كه در عين زيبايي ارزان‌قيمت هم باشند.

از مدل‌هاي مشبك يا فيوژن استفاده كنيد. اين مدل‌هاي به دليل طراحي توخالي كه دارند وزن پايين‌تري نسبت به محصولات هم‌اندازه دارند. به همين‌دليل قيمت تمام شده آن‌ها نسبت به محصولات مشابه يكسان است.

منبع : طلافروشي آنلاين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۲۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :