جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هيونداي سوناتا

هيونداي سوناتا يكي از پرفروش ترين محصولات شركت كره اي هيونداي است كه امروز در اين مقاله قصد داريم تا بيشتر سوناتا 2020 را مورد برسي قرار دهيم. دقت داشته باشيد كه هيونداي نيز مانند كيا از لوازم يدكي و قطعات جانبي حساس برخوردار است و بايد قطعات هيوندا حتما اصل و با كيفيت باشند. در انتهاي مقاله نيز به شما خواهيم گفت كه اگر هيونداي س.وناتا 2020 داريد، لوازم يدكي آن را از كجا تهيه كنيد.

برسي سطحي هيونداي سوناتا

اگر اخبار ماشين‌ها را دنبال مي‌كنيد و چشم‌تان به تبليغ جديد هيونداي افتاده باشد، حتما متوجه اين موضوع شده‌ايد كه هيونداي سوناتاي ۲۰۲۰ يك خودروي مدرن با فناوري‌هاي سطح بالاست. اگر هم اين شانس را داشته‌ايد كه اين خودرو را از نماي نزديك ببينيد حتما متوجه طراحي خاص و زيباي آن شديد.

از نظر آپشن‌هاي اولين فناوري كه به چشم مي‌آيد سيستم پارك دستي به وسيله كنترل از راه دور است كه به راننده اين امكان را مي‌دهد كه از خودرو پياده شود و با استفاده از دكمه‌هاي ريموت خودرو ماشين را پارك كند. هوش مصنوعي اين خودرو قادر است تا حركات جزئي فرمان را به صورت اتوماتيك تنظيم كند تا خودرو به صورت دقيق داخل خط قرار بگيرد. البته بايد در نظر داشته باشيم كه سيستم پارك اتوماتيك اين خودرو خيلي كند حركت مي‌كند و شايد براي همه‌ي موقعيت‌ها مناسب نباشد. اما اگر جاي پارك محدود بود مي‌توان از اين آپشن كمك گرفت و ماشين را پارك كرد.

همچنين در مورد قطعات يدكي هيونداي سانتافه نيز بيشتر بدانيد.  

دومين فناوري جديدي كه در هيونداي سوناتا 2020 به كار رفته، سوويچ ديجيتال اين خودرو است است. اين سوويچ در حقيقت برنامه‌اي است كه اين امكان را به شما مي‌دهد تا بتوانيد از طريق گوشي هوشمند خود به عنوان سوويچ ماشين استفاده كنيد.

مي‌توان گفت كه طراحي داخلي خودرو هم به نسبت مدل‌هاي سال‌هاي پيش تا حدود زيادي تغيير پيدا كرده است. سيستم مانيتورينگ خودرو و داشبورد طراحي ساده و زيبايي دارند و همچنين استفاده از صفحه نمايش تعبيه شده بسيار آسان است. بعلاوه جاي كافي هم براي تمامي سرنشين‌ها يافت مي‌شود.

لوازم يدكي هيونداي سوناتا 2020 و سخن آخر

اگر شما يكي از دارندگان خودرو هيونداي در كشور هستيد و مي‌خواهيد بدانيد كه از كجا قطعات يدكي اين خودرو را بخريد كه از كيفيت و اصالت آن مطمئن باشيد، مي‌توانيد به فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو مراجعه كنيد و با خيال راحت خريد كنيد.

در ضمن به ياد داشته باشيد كه تحقيق كردن باعث مي‌شود تا بيشترين حد ممكن جلوي ضرر هاي مالي گرفته شود و بهترين تصميم را براي خريد يك محصول مخصوصا براي خودروي خود بگيريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۲۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :