جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

در انتخاب طلاي كودك به چه چيزهايي توجه كنيم؟

در زمان انتخاب طلاي بچه گانه علاوه بر زيبايي ظاهري بايد به بي خطر بودن آن براي كودك توجه كرد. و اين ها تنها دو مورد از فاكتورهاي مهم انتخاب طلاي كودك هستند. باقي موارد را در ادامه مي خوانيد.

عيار طلا

اكثر افراد و همچنين كودكان به طلا حساسيت ندارند اما همانطور كه مي دانيد، زيورآلات طلا آلياژ بوده و با فلزات ديگر تركيب مي شوند. به همين خاطر، امكان دارد درصد بسيار كمي از كودكان نسبت به آن حساسيت نشان دهند. بهتر است طلاهايي با عيار بالا براي كودكان و نوزادان تهيه كنيد و در صورت مشاهده التهاب پوستي، بلافاصله اكسسوري را درآوريد.

سايز و راحتي

بچه ها هميشه در حال بازيگوشي و جنب و جوش هستند. پس قبل از خريد طلاي كودك به اين نكته توجه كنيد و زيورآلاتي را در نظر بگيريد كه خيلي تنگ و يا بزرگ نباشند. طلا را بايد به راحتي به انگشت و مچ آويخت؛ در غير اينصورت، براي كودك آزاردهنده خواهد بود.

اگر قصد خريد آنلاين طلا را داريد، با استفاده از راهنماي اندازه گيري سايز انگشتر و دستبند مي توانيد اكسسوري با سايز مناسب را براي كودكتان انتخاب نماييد.

طرح و شكل

حتي اگر به قصد سرمايه گذاري براي كودك طلا مي خريد، از خريد طلاهايي كه براي بزرگسالان طراحي شده اند خودداري كنيد. طلاي كودك يك طلاي سبك است كه با در نظر گرفتن شرايط روحي و جسمي اين قشر سني طراحي مي شود. طلاي كودك ضد حساسيت بوده و التهاب پوستي ايجاد نمي كند.

طول زنجير طلاي كودك

اگر گردنبندي را براي فرزند خود يا آشنايان در نظر گرفته ايد، طول زنجير آن نبايد خيلي بلند يا كوتاه باشد. فروشنده مي تواند در اين باره كمك زيادي به شما بكند. حتما سن و جنسيت كودك را به فروشنده بگوييد تا بهترين گزينه ممكن را در اختيارتان قرار دهد.

بيشتربخوانيد :

خريد دستبند طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۳۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :