جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

استينگر يا سورنتو

استينگر و سورنتو هر دو از پرفروش ترين و محبوب ترين محصولات كمپاني كره اي كيا موتورز هستند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با اين دو خودرو كره اي و مشخصاتشان آشنا كنيم و به شما بگوييم چگونه و از كجا قطعات يدكي اين خودرو ها رو تهيه كنيد. با ما باشيد.

مشخصات موتوري استينگر

موتور استينگر پرفورمنس با حجم 3.3 ليتري كار شده است و داراي 6 سيلندر است. اين موتور با نام T-GDi شناخته ميشود و با يك سيستم خروج دود اسپرت تلفيق شده است.  علاوه بر اين يك سيستم اكو نيز به صورت پيشفرص ميتواند در انيار و دسترس خريداران قرار بگيرد. قدرت موتور اين ماشين نسبت به مدل هاي پيشين 3 اسب بخار بيشتر و معادل 365 اسب بخار است.

مشخصات موتوري سورنتو

اين شاسي‌بلند كره‌اي مجهز به موتور 2.4 ليتري تنفس طبيعي است كه در نمونه موجود در بازار ايران، به گيربكس 6 سرعته اتوماتيك متصل شده كه توانايي توليد 188 اسب بخار، قدرت و 241 نيوتن متر، گشتاور است.

آپشن هاي سورنتو

در نسخه جديد سورنتو 2018 آپشن هاي خوبي قرار داده شده است كه در مجموع باعث شده ميان طرفداران ايراني اين ماشين يك گزينه ايده آل براي رانندگي در داخل شهر و در جاده ها باشد. برخي از آپشن هاي اين ماشين عبارتند از:

  • سيسم تشخيص نقاط كور
  • سيستم هشدار خروج از ما بين خطوط
  • چراغ نور بالا خودكار
  • ايربگ هاي استاندارد در 6 ناحيه از داحل كابين
  • سيستم شستشوي چراغ ها
  • سانروف پانوراميك

آپشن هاي استينگر

مشابه نسخه قبلي اين ماشين جذيذ، ما يك مانيتو 8 اينچي داريم كه البته مشتري ها ميتوانند به صورت سفارشي درخواست نصب مانيتور 10.5 اينچي براي اين ماشين را به جاي مانيتور پيشفرض بدهند. اين مانيتور جديد در اغلب ماشين هاي هم رده و رقيب وجود دارد اما نمايشگر استاندارد كيا استينگر 8 اينچي است.

لوازم و قطعات يدكي كيا

به طور كلي لوازم يدكي كيا و هيونداي بايد اصل و با كيفيت باشند. اما ما بايد لوازم يدكي خودروي خود را از كجا تهيه كنيم تا از اصل بودن و كيفيت بالاي ساخت آن مطمئن باشيم. توصيه ما به شما اين است كه براي خريد قطعات و لوازم يدكي خودروي كيا يا هيونداي خود حتما از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو استفاده كنيد تا هم از كيفيت ساخت آن مطمئن باشيد هم از بالاتر بودن كيفيت نسبت به قيمت و اصالت كالاي مورد نظر.

تعداد شركت ها و فروشگاه هاي وارد و عرضه كننده لوازم يدكي كيا و هيونداي در سطح كشور زياد است و اغلب آن هابيشتر قطعات اين ماشين ها را به فروش ميرساند. اما اگر در شهر خودتان نميتوانيد اين قطعات را تهيه كنيد و يا يك فروشگاه معتبر و باسابقه سراغ نداريد مي‌توانيد كه با فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو  تماس بگيريد. آنها تمام قطعات حتي لوازم يدكي كه به سختي پيدا ميشود را به راحتي تامين كرده و به دست مشتريان ميرسانند. فرقي نميكند در كدام شهر ايران قرار داريد، در اولين فرصت و به صورت اكسپرس سفارشاتتان را به دست شما خواهند رساند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۶:۰۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :