جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتودنسي رنگي

ارتودنسي يكي از بهترين و مطمئن ترين روش ه9ا براي درمان ناهنجاري هاي درون فك و دهان ودندان شما است. اما بسياري از افراد با ظاهر دستگاه هاي ارتودنسي نيز مشكل دارند و حاضر نيستند از اين دستگاه ها استفاده كنند. ارتودنسي رنگي روشي است كه لبخندي زيبا تر را به شما هديه مي‌دهد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با ارتودنسي رنگي آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

بريس ارتودنسي رنگي

در ارتودنسي رنگي مي توان رنگ بريس را انتخاب كرد و سفارش داد. همانطور كه مي دانيد بريس، از براكت هاي فلزي كوچكي تشكيل شده است كه در طول درمان به دندان ها متصل مي شوند. همچنين سيمي نازك موجب به حركت در آوردن اين براكت ها مي شود كه بوسيله نوارهاي كشي كوچك، كه ليگاتور نام دارند در محل خود نگاه داشته مي شوند.

اين كش ها در رنگ هاي مختلف جذاب و شفاف وجود دارند. البته لازم به ذكر است كه مي توان از تركيب دو رنگ نيز استفاده كرد.

درمورد ارتودنسي نامرئي نيز بيشتر بدانيد.

انتخاب رنگ ارتودنسي

انتخاب رنگ يك مسئله شخصي و كاملاً سليقه اي است. مي توان از روش هاي مختلف براي انتخاب ارتودنسي رنگي كمك گرفت. در اين نوع ارتودنسي بريس هاي زيبا و رنگارنگ بسيار جذاب بوده و افراد مي توانند بر اساس سليقه خود  رنگ مورد نظر را انتخاب كرده و از آن لذت ببرند.

براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به ارتودنسي متحرك بر روي لينك كليك كنيد.

از ديگر روش هاي انتخاب ارتودنسي رنگي، انتخاب رنگ بر طبق استايل فرد مثل نوع و رنگ لباس، رنگ كفش، رنگ گوشواره ها، رنگ كلاه، رنگ چشم  رنگ لاك و … است.

يكي از فاكتورهاي مهم در انتخاب رنگ ارتودنسي، رنگ پوست بيمار است. بهترين نوع انتخاب براي اين نوع ارتودنسي توجه به ويژگي هاي طبيعي فرد مثل رنگ مو، رنگ پوست و رنگ چشم مي باشد.

همچنين به افرادي كه پوست تيره يا سبزه دارند توصيه مي شود بيشتر رنگ هاي براق و شاد را انتخاب كنند. مثل فسفري، فيروزه اي و سرخابي و در افراد با پوست تيره  كه موهايي مايل به بنفش، نارنجي و آبي تيره دارند، رنگ هاي نئوني مناسب ترين رنگ براي آنها مي باشد.

آيا همه چيز را در مورد ارتودنسي سريع دندان مي‌دانيد.

هزينه ارتودنسي رنگي و حرف آخر

يكي از فاكتورهاي مهم در تصميم گيري در خصوص نوع ارتودنسي، هزينه و قيمت آن است. با اينكه ارتودنسي مي تواند از هزينه بالايي برخوردار باشد اما با توجه به مزايا و فوائدي كه براي فرد به همراه دارد، مي تواند نوعي صرفه جويي بشمار آمده و در طولاني مدت به نفع وي باشد.

اگر ناهنجاري فك و دندان به موقع و سر وقت انجام نشود و فرد تحت درمان قرار نگيرد، دندانها رفته رفته پوسيده شده و اين امر سبب از دست رفتن هر چه بيشتر آنها مي شود.

توصيه ما به شما اين است كه حتي اگر با ظاهر دستگاه هاي ارتودنسي به طور كلي مشكل داريدو ارزش سلامت شما خيلي بيشتر است و مي‌توانيد تا مدتي آن را تحمل كنيد. اميدواريم كه اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۱۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :