جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ترميم و كامپوزيت

كامپوزيت يكي از همه گير ترين مواد دندانپزشكي ها است كه امروزه تقريبا در تمام دندانپزشكي ها و كلينيك هاي معتبر پيدا مي‌شود. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با كامپوزيت دندان آشنا كنيم و نكاتي را درباره آن به شما بگوييم. با ما همراه باشيد.

متخصص ترميم و زيبايي دندان

تخصص ترميم دندان نياز به تخصصي در حدود چهار سال دارد كه پس از شش سال از فراگيري موضوع دندانپزشكي حاصل مي شود. مرمت كننده دندانپزشكي علاقمند به تشخيص همه موارد ساده و پيچيده است و قبل از تدوين برنامه يا برنامه درماني شامل تمام قسمتهاي دهان، همه موارد را از همه جهات براي شخص تحت درمان تجزيه و تحليل و بررسي مي كند .

وظيفه پر كردن دندان

يك متخصص ترميم دندان در درمان شركت كند تا راحت ترين و مناسب ترين راه حل را ارائه دهد. براي متخصص ترميم دندان نيازي به ارائه راه حل ايده آل و گران تر نيست. بلكه او مي تواند متناسب با توانايي ها و نيازهاي شخصي كه در حال معالجه است چندين راه حل براي اين مشكل پيشنهاد كند. دندانپزشك همچنين مي تواند از راه حل هاي ارائه شده توسط يك متخصص ترميم دندان بهره مند شود و افق هاي جديد و متنوعي براي حل مشكل دارد. بنابراين ، دكتر ابساوي ، مشاوره با متخصص ترميم دهان و دندان در موارد پيچيده براي دندانپزشك امري مهم و عملي است.

چرا ترميم دندان

ترميم دندان لزوماً با تصادفات و شكستن دندانها در اثر گاز گرفتن يك شي خاص يا در اثر يك حادثه روبرو نيست. به هيچ وجه، مطمئناً اين موارد را شامل مي شود، اما فقط به آنها محدود نمي شود. يك متخصص ترميم دندان با مشكلات عملكردي دندان ها، مشكلات جويدن، مشكلات در ساختن فك ها و مشكلات بستن فك ها به يكديگر سروكار دارد. اين يك رشته گسترده است كه داراي قوانين و سيستم خاصي است كه ما در مورد آن صحبت نمي كنيم و زمينه ترميم دندان با جنبه زيبايي دندان ها، فرسايش دندان است. در تمام درجات آن، خواه فرسودگي طبيعي مربوط به زمان باشد، يا فرسايش در نتيجه شرايط آسيب شناختي كه در آن نيروي عظيمي روي دندان ها فعال مي شود. – گاهي اوقات در هنگام خواب – كه منجر به تخريب و خرد شدن غير عادي آنها مي شود. در مورد درمان اين موارد ، اين از درمان پيشگيرانه در موارد ساده است و فراتر از آن تا پانسمان دندان در موارد پيچيده تر است.

حرف آخر

ترميم و بازسازي دندان همراه با زيباسازي دندان همه و همه مي‌تواند توسط كامپوزيت صورت گيرد. اما برخي از افراد هنوز تفاوت بين كامپوزيت و لمينت را نمي‌دانند. براي همين ما به شما توصيه مي‌كنيم حتما و قطعا اگر تصميم استفاده از كامپوزيت دندان به را به هر دليلي داريد، مقالات مرتبطي كه در اينترنت وجود دارد را مطالعه كنيد و بعد تصميم بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۵۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :