جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خريد طلا براي نوزاد دختر و پسر

خريد طلاي كودك و نوزاد اصول و نكات مخصوص به خود را دارد. زماني كه قصد خريد طلا كودكان را داريد، بايد به مواردي همچون سن كودك، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنين نوع قطعه طلا توجه كنيد. در اين مقاله سعي داريم راهنماي كاملي از خريد طلا براي كودكان و نوزادان در اختيارتان بگذاريم. اگر مي‌خواهيد به يك كودك يا نوزاد، طلا هديه بدهيد و پيش از آن نكات مرتبط با خريد طلاي كودك را بدانيد

اگر مي‌خواهيد براي نوزاد دختر طلا بخريد، گزينه‌هاي پيش رويتان زياد است. شما مي‌توانيد انواع گوشواره، زنجير، پلاك گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نكاتي كه گفته شد تهيه كنيد. طلاهاي دخترانه از طرح‌هاي ساده، تك‌نگين و پرنگين تا طرح‌هاي رنگي و عروسكي را در برمي‌گيرند. زماني كه براي خريد طلاي نوزاد اقدام مي‌كنيد، توجه كنيد كه طلاهاي فانتزي و رنگي، كودك را بسيار بيشتر به خود جذب مي‌كند. البته بايد به اين نكته دقت كنيد كه اگر مي‌خواهيد قطعه طلايتان را در همان ايام نوزادي براي او استفاده كنيد، طلاهايي را بخريد كه به لباس او سنجاق مي‌شوند. براي خريد زنجير طلاي نوزاد دختر، طرح‌هاي ظريف‌تر را انتخاب كنيد. همچنين مي‌توانيد آن را در رنگ‌هاي زرد، سفيد و رزگلد خريداري كنيد.

انتخاب و خريد طلا براي نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها كمي سخت‌تر است. اغلب طلاهايي كه براي نوزادان پسر خريداري مي‌شوند شامل زنجير، پلاك گردن، سنجاق سينه و دستبند است.

دستبندهاي بند چرمي با پلاك فانتزي و عروسكي براي نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنين زنجيرهايي كه براي پسران خريداري مي‌شود، به اين علت كه در سنين بالاتر هم بتوانند از ان استفاده كنند، كمي ضخيم‌تر و تو پر است. عموما طلاي زرد و طلاي سفيد، نسبت به طلاي رزگلد طرفداران بيشتري براي انتخاب رنگ طلاي پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۵:۴۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :