جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

واترپمپ و خنك كننده روغن موتور

واترپمپ و خنك كننده روغن موتور هر دو از مهمترين قطعات تشكيل دهنده موتور خودرو هستند و نقش بسيار مهمي را ايفا مي‌كنند.  اين دو قطعه، به خصوص در خودرو هاي كره اي مثل كيا و هيونداي، داراي اهميت بالايي هستند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را با اين دو قطعه بيشتر آشنا كنيم و به شما بگوييم كه اين قطعات را از كجا تهيه كنيد. با ما باشيد.

واترپمپ چيست و چه كار مي‌كند؟

هنگامي كه واترپمپ به درستي كار كند، ماشين شما دماي عملياتي مطلوبي دارد و آن را حفظ مي كند و به طور كلي حال و روز ماشين شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود يا شروع به فرسودگي كند، ميتواند منجر به خرابي كامل موتور شود. به خاطر اهميت اين موضوع، ما در اين مقاله به  علائم هشداردهنده خرابي واترپمپ ميپردازيم و از آنجا كه ما محصولات و لوازم يدكي هيونداي و قطعات كيا را به مشتريان خودمان ارائه ميدهيم تاكيد اصلي ما روي محصولات كيا و هيونداي است. اين مقاله به صورت اختصاصي به واترپمپ آوانته ميپردازد اما خواندن مقاله براي همه كساني كه ماشين دارند توصيه ميشود.

خنك كننده روغن موتور

خنك كننده روغن موتور، جز مهمترين قطعات كيا است و در هر وسيله نقليه اي يك جزء اساسي موتور است. اين سيستم خنك كننده در هر وسيله نقليه بايد در تمام شرايط آب و هوايي و رانندگي، به صورت فعال وجود داشته باشد. اگرچه اكثر رانندگان هرگز با كولرهاي روغن موتور خود تعامل ندارند، اما مراقبت از آن ها و اطلاع از سطح سلامتي‌شان ميتواند به افزايش طول عمر موتور كمك كند.

خنك كننده روغن موتور در واقع يك رادياتور كوچك است كه در بخش جلويي يا قدامي سيستم خنك كننده ماشين تعبيه شده است. اين رادياتور كوچك دماي روغن موتور را هنگام جريان از لوله هاي پيچ در پيچ داخل خنك كننده ها به طرز چشمگيري كم ميكند. تمام سيستم خنك كننده موتور زماني كار ميكند كه متور ماشين روشن باشد.

علائم خرابي واترپمپ

اگرچه واترپمپ در اكثر اتومبيل هاي مدرن مانند خودروهاي هيونداي و كيا عمر طلاني دارد اما اين به معني مصونيت اين قطعه از فرسودگي و نابودي نيست. مانند هر دستگاه مكانيكي ديگري، خرابي واترپمپ ها نيز علائم هشداردهنده اي دارد كه مشخص ميكند آيا اين قطعه نياز به تعويض دارد يا نه. چنانچه خودرو شما هر كدام از علائم زير را داشته باشد بايد به فك تعويض واترپمپ آن باشيد و اين موقع ها  است كه پيدا كردن يك مركز حرفه اي خريد واترپمپ آوانته (مانند استارپارتس) براي شما به يك مساله حياتي تبديل ميشود.

حرف آخر

همانطور كه مي‌دانيد خودرو هاي كيا و هيونداي از قطعات يدكي حساسي برخوردارند حتما بايد قطعات اصل و با كيفيت را براي آن تهيه كرد. اگر شما خودروي كيا و خيونداي داريد و قصد خريد واترپمپ و يا خنك كننده روغن موتور داريد به شما پيشنهاد مي‌كنيم حتما از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو استفاده كنيد.

با خريد از اين سايت مي‌توانيد از اصل بودن و كيفيت كالاي خريداري شده اطمينان داشته باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۳:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :