جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هر آنچه كه درباره ارتودنسي نامرئي نمي‌دانيد

ارتودنسي يكي از بهترين روش ها براي درمان ناهنجاري ها و نامنظمي هاي فك و دندان هاي شما است كه مي‌تواند زيبايي دوباره اي را نيز به چهره شما بازگرداند. بسياري از افراد نمي‌دانند ارتودنسي چيست و چه كاربرد هايي دارد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با ارتودنسي نامرئي و كاربرد هاي آن آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

ارتودنسي نامرئي چيست؟

درمان هاي ارتودنسي با صاف و مرتب كردن دندان ها به بهبود ظاهر آنها كمك مي كنند، به همين دليل از محبوب ترين خدمات زيبايي دندان به حساب مي آيند. اما افراد زيادي پس از شنيدن نام ارتودنسي دندان به ياد سيم هاي فلزي و ظاهر ناخوشايند دستگاه هاي ارتودنسي كودكان مي افتند. با اينكه مي توان گفت ارتودنسي ثابت از قديمي ترين و موثرترين درمان هاي ارتودنسي براي حل مشكلات پيچيده فك و دندان مي باشد، اما امروزه پيشرفت هاي فراواني در اين زمينه انجام شده است. نسل هاي جديد ارتودنسي سعي در حل اين مشكل داشته و بريس هايي با ظاهر شفاف يا نامرئي توليد كرده اند.

طول درمان ارتودنسي نامرئي

به طور كلي مدت زمان ارتودنسي دندان با بريس هاي نامرئي 18 بوده كه ممكن است با توجه به پيچيدگي مشكل هر بيمار اين زمان افزايش يا كاهش پيدا كند. البته به خاطر داشته باشيد كه درمان ارتودنسي زمان بر بوده و به همين دليل طي كردن مسافت هاي زياد براي مراجعه به كلينيك ارتودنسي مي تواند واقعا خسته كننده و زمان بر باشد. در نتيجه سعي كنيد كلينيك ارتودنسي تان حتي الامكان نزديك محل زندگي يا كار خود انتخاب كنيد.

مزايا و معيب ارتودنسي نامرئي

هر چيزي مزايا و معايب دارد كه ما در پايين سعي كرديم شما را با چند مورد از مهمترين مزايا و معايب ارتودنسي دندان آشنا كنيم.

مزاياي ارتودنسي نامرئي

  • ساخت سفارشي
  • تحرك پذيري: در هنگام غذا خوردن، مسواك زدن يا ساير مواقع ضروري مي توان آنها را از دهان خارج كرد.
  • نامرئي بودن: حضور اين بريس ها درون دهان اصلا مشخص نبوده و اطرافيان به سختي مي توانند متوجه آنها شوند.
  • درد و جراحت كمتر: از آنجايي كه اينويزيلاين ها بر خلاف ارتودنسي ثابت ، ضمايم فلزي ندارند، نميتوانند به بافت نرم دهان آسيب زده و باعث جراحت آن شوند.
  • ضرورت استفاده ي 22 ساعته در روز
  • گران بودن
  • اذيت دندان ها
  • دردسر ساز بودن: اينويزيلاين ها مي توانند بسيار دردسر ساز باشند. از آنجايي كه بايد بريس هاي نامرئي را هنگام غذا خوردن از دهان خارج كرد، اينكار ممكن است در مكان هاي عمومي و رستوران ها بسيار خجالت آور باشد.

معايب ارتودنسي نامرئي

حرف آخر

باز هم مثل هميشه مي‌خواهيم به شما بگوييم كه بهترين راه براي اينكه بهترين تصميم را بگيريد هميشه تحقيق كردن و انتخاب بهترين راه است. تحقيق كردن باعث مي‌شود تا شما با خيال راحت بهترين تصميم را بگيريد و از كاري كرديد هيچوقت پشيمان نشويد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۴:۴۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :