جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ترميم دندان و كامپوزيت

كامپوزيت از جمله مواد پرطرفدار و پر كاربرد در دندانپزشكي است به طوري كه در تمامي دندانپزشكي ها و كلينيك هاي دندانپزشكي پيدا مي‌شود و مورد استفاده قرار مي‌گيرد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با كامپوزيت دندان و كاربرد هاي آن آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

متخصص ترميم كيست؟

تخصص ترميم دندان نياز به تخصصي در حدود چهار سال دارد كه پس از شش سال از فراگيري موضوع دندانپزشكي حاصل مي شود. مرمت كننده دندانپزشكي علاقمند به تشخيص همه موارد ساده و پيچيده است و قبل از تدوين برنامه يا برنامه درماني شامل تمام قسمتهاي دهان، همه موارد را از همه جهات براي شخص تحت درمان تجزيه و تحليل و بررسي مي كند .

اگر بخواهيم به حرفه متخصص ترميم دندان نزديك شويم، اين كار را شبيه حرفه مهندس و معمار يك ساختمان خاص مي دانيم. به اين معنا كه او به شكل نهايي و نتيجه نهايي اهميت مي دهد و عملكرد و فرم دندان را با بالاترين كيفيت بازيابي مي كند.

وظيفه پركردن دندان

يك متخصص ترميم دندان در درمان شركت كند تا راحت ترين و مناسب ترين راه حل را ارائه دهد. براي متخصص ترميم دندان نيازي به ارائه راه حل ايده آل و گران تر نيست. بلكه او مي تواند متناسب با توانايي ها و نيازهاي شخصي كه در حال معالجه است چندين راه حل براي اين مشكل پيشنهاد كند. دندانپزشك همچنين مي تواند از راه حل هاي ارائه شده توسط يك متخصص ترميم دندان بهره مند شود و افق هاي جديد و متنوعي براي حل مشكل دارد. بنابراين ، دكتر ابساوي ، مشاوره با متخصص ترميم دهان و دندان در موارد پيچيده براي دندانپزشك امري مهم و عملي است.

متخصص ترميم دندان بايد در موضوعاتي كه موازي با تخصص خود هستند و مسئوليت ارتودنسي، جراحي و ساير تخصص هاي مختلف را دارند، داراي تجربه و صلاحيت باشد. بنابراين از نحوه برخورد با لثه و عفونت هاي آنها و بسياري از جنبه هاي ديگر همراه با روند ترميم دهان و دندان آگاه است، وي برنامه كار را تنظيم مي كند و نظارت مي كند در مراحل آن.

ترميم براي تمام دندان ها

  ترميم دندان شامل كل دهان است و مربوط به ترميم شكل و عملكرد دندان است. همچنين شامل ترميم دندانهاي از دست رفته در دهان و همچنين اطمينان از بسته شدن صحيح فك ها است، يا به عبارت كوتاه ترميم ترميم دندان از نظر شكل و عملكرد است. يا به دلايلي جايگزيني ايده آل براي دندان هاي آسيب ديده است. ديگر

هر مداخله دندانپزشك ترميم دندان محسوب مي شود، اما تخصص ترميم دندان در پيچيده ترين موارد و موارد پيچيده وجود دارد كه نياز به بازسازي يك دندان يا به طور كلي دندان دارد.

سخن آخر

به طور كلي كامپوزيت دندان يكي از بهترين روش هاي ترميم دندان است اما شما اگر قصد داريد تا از كامپوزيت براي ترميم دندان هاي خود استفاده كنيد حتما قبل از انجام هر كاري با پزشك متخصص ترميم دندان مشورت كنيد. ديده شده كه بسياري از افراد تفاوت بين كامپوزيت و لمينت دندان را نمي‌دانند. تحقيق كردن باعث مي‌شود تا با اطمينان كامل بهترين تصميم را بگيريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۵:۵۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :