جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چهار فاكتور در انتخاب و خريد گردنبند!

چهار فاكتور اساسي وجود دارد, كه بايستي در خريد و يا انتخاب گردنبند مناسب خود, در نظر بگيريد. فرم گردن و شكل اندام بالاتنه دو فاكتوري است كه در انتخاب گردنبند مناسب شما بسيار تاثيرگذار است. همچنين فرم صورت و نوع يقه لباستان نيز, دو فاكتور ديگري است كه در انتخاب گردنبند و زيبايي بيشتر شما, تاثير بسزايي دارد.

فرم گردن:

بانواني كه به علت كهولت سن و يا نوع اندام, گردنشان داراي چين و چروك است, نبايد از گردنبندهاي تنگ و كوتاه استفاده كنند, چراكه توجه چشم را با ناحيه گردن و چروكهاي آن جلب ميكند و احتمالا خانمها علاقه اي به نشان دادن آن ندارند! در عوض به اين بانوان پيشنهاد ميكنيم كه براي خريد زنجير طلا، آنهايي كه كشيده تر هستند و مدالي جذاب و خيره كننده دارند را استفاده كنند. اگر دوست داريد تا گردنبند كارتير خريداري كنيد، حتما طول آن را در نظر بگيريد كه بلند نباشد. حتي بري آقاياني كه دوست دارند گردنبند كارتيه خريداري كنند نيز صدق مي‌كند و به دليل اينكه گردنبند مردانه طلا وزن بيشتري دارد در نتيجه قيمت زنجير طلا مردانه كارتيه، قيمت بيشتري دارد.

بيشتر بخوانيد :

فرم و اندام بدن:

اگر داراي اندام كشيده و قدي بلند هستيد, مطمينا گردنبندهاي ريز و كوتاه روي اندام شما جلوه ندارد و روي تنتان گم ميشود و به چشم نمي آيد. براي شما گردنبندهاي بلند و درشتتر را پيشنهاد ميكنيم, مثل مدل اپرا و گردنبندهاي طنابي!

فرم صورت:

فرم و شكل صورت انواع مختلفي دارد, اما اكثر افراد, صورتهايي با فرم بيضي و گرد و قلبي شكل دارند. طبق استانداردهاي زيبايي شناسي و مد, صورتهاي بيضي شكل مناسبترين فرم صورت هستند, و انواع گردنبندها در سايز و فرمهاي مختلف, براي صورتهاي بيضي شكل جايز و مناسب است. به همين ترتيب, صورتهاي مختلف با فرمهاي گوناگون, بايستي با انتخاب درست آرايش و پيرايش, صورتشان را به فرم بيضي نزديك كنند.

بنابراين, اگر صورتي گرد داريد, بايستي از زنجيرهايي كمي بلند و با مدال كشيده استفاده كنيد تا صورتتان كمي كشيده تر به نظر برسد.

گردنبندهايي با فرم “Y”, كه در سال اخير بسيار مورد توجه بوده و پيشنهاد طراحان مد ميباشد, براي صورتهاي گرد گزينه بسيار مناسبي است. بايستي به اين نكته توجه داشته باشيد كه گردنبندهاي choker به هيچ عنوان براي صورتهاي گرد مناسب نيست و از پوشيدن آن اجتناب كنيد.

منبع : طلاي آزادي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :