جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

راهنماي خريد بهترين انگشتر طلا

يكي از دغدغه هاي مردم هنگام خريد طلا اين است كه آن را با سنگ انتخاب كنند يا بدون سنگ؟ آن چه عموم مردم در نظر دارند اين است كه خريد زيورآلات طلا با سنگ، از ارزش آن هنگام فروش مي كاهد. بدين معني كه در هنگام فروش وزن سنگ از طلا كم شده، در نتيجه مقدار زيادي از ارزش پول شما كم مي شود.

    در اين مقاله از زيورآنلاين به اين بحث جذاب و پرمخاطب پرداخته ايم. پس تا آخر اين مقاله با ما همراه باشيد.انگشتر يكي از زيورآلاتي است كه هم در بين خانم ها و هم آقايان طرفداران زيادي دارد. براي خريد بهترين انگشتر طلا بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

به انگشتان خود توجه كنيد

    انگشتر طلاي خود را با توجه به مدل انگشتان خود كه مي تواند، كشيده، كوتاه، عريض و يا لاغر باشد انتخاب كنيد. به اين صورت كه اگر انگشتان بلند و لاغري داريد، مي توانيد انگشترهايي با نگين كوچك و گرد استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه جواهرات بزرگ و بسيار برجسته مناسب اين انگشتان نيستند. برعكس براي انگشتان عريض، توپر و كوتاه از انگشترهاي بزرگ تر با نگين مستطيلي استفاده كنيد. انگشت هاي كوتاه با انگشترهايي كه نگين هاي لوزي و اشكي دارند بسيار زيبا مي شوند.

بيشتر بخوانيد :

در انتخاب سايز انگشتر طلا دقت كنيد

    انگشتر طلا بايد به راحتي از بند انگشت عبور كند، اما آن قدر بزرگ نباشد كه در انگشت دائما بالا و پايين برود. انگشتر اگر تنگ باشد روي انگشت جا مي گذارد و دست كردن و درآوردن آن هم مشكل است.

به داخل انگشتر طلا خوب نگاه كنيد

     انگشترهاي يك تكه و توپر، در استفاده راحت تر هستند. انگشترهايي كه از داخل داراي ناپيوستگي هستند، روي انگشت شما جا باقي مي گذارند.

به نوع پايه انگشتر دقت كنيد

    پايه انگشتر داراي انواع مختلفي مانند پايه چنگه اي، پايه ديواره دار، پايه كانالي، پايه خوشه اي، پايه سنگ فرشي و... است. اين مسئله مخصوصا در انگشترهاي مخصوص بانوان بسيار اهميت دارد، پايه هايي مانند پايه چنگي به دليل برجستگي در بالاي نگين، در تماس با لباس، روسري مو و...گاهي آسيب رسان مي شود. اين پايه ها زيبايي بسياري دارند، اما بايد توجه داشت اگر براي استفاده دائم مي خواهيد آن را انتخاب كنيد ممكن است با تمامي اشياي اطرافتان درگير شويد!

منبع : https://www.azadi.gold/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۴:۳۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :