جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ارتودنسي زود بازده

همانطور كه مي‌دانيد و بار ها نيز به آن اشاره كرديم ارتودنسي روشي است براي درمان ناهنجاري ها و نامنظمي هاي فك و دندان. ارتودنسي روشي است كه بسيار زمانبر بوده و گاهي اوقات سال ها به طول مي‌انجامد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با ارتودنسي زود بازده آشنا كنيم و و طريقه انجام آن را به شما بگوييم. با ما همراه باشيد.

چرا ارتودنسي

علاوه بر تاثيري كه دندان هاي مرتب و منظم بر زيبايي ظاهري و طرح لبخند شما دارد، همچنين مي تواند باعث ارتقا سطح بهداشت و سلامت دهان و دندان هاي شما شود. اگر دندان هاي شما مرتب بوده و در يك رديف منظم قرار داشته باشند، شما مي توانيد به راحتي تمام قسمت هاي سطحي دندان هاي خود را مسواك بزنيد و به راحتي نخ دندان بكشيد؛ در نتيجه موقعيت مناسبي براي رشد باكتري ها در محيط دهان فراهم نمي شود و از پوسيدگي و خراب شدن دندان ها جلوگيري مي شود.

ارتودنسي پيشگيرانه

درمواردي دندانپزشك تنها دندان هاي كودك شما را معاينه كرده و از روش ها و دستگاه هايي براي متوقف كردن پيشرفت مشكلات و ناهنجاري هاي دهان و دندان هاي او جلوگيري مي كند تا زمان مناسب براي انجام ارتودنسي فرا برسد. به علاوه اصلاح مشكلات و ناهنجاري هاي مربوط به فك، دهان و دندان ها، در كودكان راحت تر و با سرعت بيشتري انجام مي شود؛ زيرا  استخوان هاي فك در كودكان هنوز رشد خود را كامل نكرده اند و با كمك دستگاه هاي مخصوص دندانپزشكي مي توان فضاي بيشتري براي جا به جايي دندان ها در دهان كودكان ايجاد كرد.

ارتودنسي اينويزيلاين

مدت زمان لازم براي درمان ناهنجاري هاي دنداني با استفاده از ارتودنسي نامرئي يا همان  اينويزيلاين، بين شش ماه تا هجده ماه طول م كشد كه اين مدت زمان، نسبت به زماني كه براي درمان با ساير انواع ارتودنسي ها لازم است، كمتر است. با ان حال توجه داشته باشيد كه ارتودنسي اينويزيلاين، تنها براي رفع ناهنجاري هاي دنداني خفيف تا متوسط استفاده مي شود و در رفع ناهنجاري هاي شديد دنداني هيچ تاثيري ندارد.

ارتودنسي زود بازده و سخن آخر

يكي از راه ها اصلاح بدفرمي هاي دهان و دندان ها، انجام ارتودنسي دندان است. در صورتي كه شما مايل به درمان ناهنجاري فك و دندان هاي خود از طريق انجام ارتودنسي باشيد، ممكن است بخواهيد اين كار را با كمك روش هايي كه زودتر به نتيجه مي رسند، انجام دهيد. براي آشنايي با روش هاي پر بازده ارتودنسي، تا پايان اين مقاله ما را همراهي كنيد.

انجام ارتودنسي روي دندان ها، يكي از روش هاي مطمئن و قطعي براي درمان ناهنجاري ها و بيماري هاي مربوط به فك و دندان ها است. داشتن دندان هاي زيبا و منظم، يك لبخند زيبا را به دنبال دارد. داشتن يك لبخند زيبا و جذاب، يكي از راه هايي است كه به كمك آن مي توان يك ارتباط اجتماعي خوب برقرار كرد. لبخند زدن مي تواند در مخاطب شما حس اعتماد ايجاد كند و او نسبت به شما احساس بهتري داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۲:۳۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :