جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

روش هاي زيبا سازي طرح لبخند

لبخند يكي از مهمترين اجزاي تشكيل دهانده صورت است كه خود تركيبي از همكاري مجموعه لب، لثه و دندان است. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با روش هاي زيباسازي طرح لبخند آشنا كنيم و اطلاعات مفيدي را راجع به آن در اختيارتان قرار دهيم. با ما همراه باشيد.

طرح لبخند چيست؟

طرح لبخند به مجموعه رنگ ها و شكل هاي تشكيل شده توسط لب، فك، دهان و لثه هاي شما، وقتي كه لبخند مي‌زنيد مي‌گويند. در واقع هر آنچه كه از اين مجوعه، هنگام لبخند زدن شما ديده مي‌شود، طرح لبخند نام دارد

روش هاي اصلاح طرح لبخند

هنگامي كه رو به روي آينه قرار مي‌گيريد و با لبخند زدن، مشكلاتي را حس مي‌كنيد و با آن رو به رو مي‌شويد، شما به اصلاح طرح لبخند نياز داريد. براي مثال اگر هنگام لبخند زدن، حس مي‌كنيد كه دندان هاي شما كج هستند و انحراف دارند بايد با استفاده از روش هاي مخصوص مثل ارتودنسي دندان، اين كج بودن را از بين ببريد

راجع به پيوند استخوان دندان نيز بيشتر بدانيد.

جايگزيني دندان از دست رفته و ارتودنسي

همانطور كه گفتيم دندان يكي از مهمترين اجزاي تشكيل دهنده يك طرح لبخند زيبا است. نبودن حتي يك دندان نيز مي‌تواند تاثيرات بسيار بدي بر روي طرح لبخند شما بگذارد. نبود دندان هاي جلوي دهان مي‌تواند بدترين تاثيرات را بر روي طرح لبخند شما بگذارد كه بايد در اين حالت، حتما از يكي از روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته استفاده كنيد.

 امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي روش هاي متعددي براي جايگزيني دندان هايي كه به هر طريقي از دست رفته اند وجود دارد كه در ادامه به برسي آنها نيز مي‌پردازيم.

ايمپلنت: ايمپلنت هاي دنداني بسيار طبيعي بوده و مي‌توانند به راحتي جاي دندان طبيعي را پر كرده و نقش آن را به خوبي ايفا كنند. علاوه بر اين ايمپلنت ها از طول عمر نسبتا طولاني برخوردارند و شما فقط ممكن مجبور به تعويض پروتز آن شويد.

همچنين راجع به ايمپلنت فوري بيشتر بدانيد.

بريج: بريج يا پل دنداني نيز روشي ارزان تر براي جايگزيني دندان از دست رفته نسبت به ايمپلنت است.

دندان مصنوعي: دندان مصنوعي از قديمي ترين روش هاي جايگزين دندان هاي از دست رفته است كه ما به شما پيشنهاد نمي‌كنيم. گاهي اوقات ممكن است كه فرد تمامي دندان هاي خود را از دست داده باشد كه در اين حالت ما توصيه مي‌كنيم كه راجع به دندان مصنوعي بر پايه ايمپلنت با پزشك خود مشورت كند.

ارتودنسي يكي از امن ترين و قابل اطمينان ترين روش ها براي درمان ناهنجاري هاي فك و صورت و نامنظمي دندان ها است. نامنظم و ناهنجار بودن دندان ها و فك مي‌تواند تاثير بسيار مخربي را بر روي دندان ها بگذارد. ارتودنسي دندان با توجه به شدت بيماري و سنجيدن شرايط بيمار، انواع بسياري دارد كه هر كدام در جايگاه خود كاربرد هاي متفاوتي دارند.

حرف آخر

تحقيق كردن و كسب اطلاعات راجع به هر موضوعي باعث مي‌شود تا شما بتوانيد به راحتي و با اطمينان نسبت به تصميم خود هر كاري را انجام دهيد و جلوي بروز هرگونه پشيماني را بگيريد. امروز در اين مقاله مي‌حواهيم به شمال وبسايت خوب تهران دنتال ايمپلنت را معرفي كنيم كه شما با مطالعه مقالات اين سايت مي‌توانيد به راحتي براي سلامت خودتان تصميم بگيريد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۲۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :