جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كيا ريو و سورنتو

كيا موتورز يكي از قدرتمند ترين شركت هاي خودرو سازي دنيا است كه روز به روز پيشرفت قابل توجهي دارد و خودرو هاي بسيار با كيفيتي را توليد مي‌كند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا شما را با دو تا از بهترين محصولات اين شركت يعني ريو و سورنتو آشنا كنيم و به شما لوازم يدكي كيا را از كجا تهيه كنيد. با ما همراه باشيد.

ريو، دوستدار طبيعت

براي كساني كه عاشق طبيعت و محيط زيست هستند اين ماشين ميتواند بسيار ايده آل باشد. زيرا كي ريو 2021 به عنوان يك ماشين دوست دار محيط زيست معرفي شده است. ميزان مصرف سوخت نسل جديد كيا ريو بسيار پايين است. از نظر توليد گازهاي گلخانه اي نيز گفته شده كه بي خطر است و كمترين ميزان گازهاي گلخانه اي را توليد ميكند.

كيا ريو، يك هاچبك مدرن

رانندگي با اين مشاين به حالت اكو، اسپرت و بسيار استناندارد است. قدرت موتور اين ماشين حدود 120 اسب بخار است و گيربكس دستي آي ام تي دارد كه باعث افزايش كيفيت سواري و رانندگي با آن شده است. پيشرانه كيا ريو جديد هيبريدي و از نوع MHEV است كه از يك موتور بنزيني با حجم يك ليتري توربو و يك سيستم 48 ولتي برخوردار است. اين ويژگي هاي باعث شده كه از ريو 2021 به عنوان يك هاچبك استاندارد و خوش فرم ياد شود كه به راحتي انتظارات يك خودرو شهري را و جمع و جور را برآورده ميكند.

كيا سورنتو جديد در ايران

نسل سوم ماشين سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود كه وارد بازارهاي ايران شد. نه تنها زا آن زمان، كه از لحظه رونمايي از اين ماشين، ايرانيان زيادي در سوداي خريد اين ماشين بودند و خيلي ها نيز موفق به وارد كردن و خريد آن شدند. اما بعد زا اين نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحي و توليد مدل 2017 و جديد سورنتو بوديم. شركت اطلس موتور به عنوان نماينده رسمي كيا موتورز در كشور از همان ابتداي رونمايي از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و براي وارد كردن آن نيز تلاش هاي زيادي انجام داد تا اينكه….

اطلس موتور موفق شد مجوزهاي واردات سورنتو 2018 را بگيرد و تعداد از آن ها را وارد كشور كرد. پس از اينكه ماشين ها وارد گمرك شدند، دولت تصميم عجيبي گرفت و در يك اقدام عجيب سايت فروش اينترنتاي يا درخواست خريد ماشين را بست. از آن زمان بود كه سورنتوهاي جديد شركت اطلس موتور به همراه ساير ماشين هاي وارداتي به گمرك براي يك مدت طولاني در گمرك زنداني شدند.

اما به تازگي محدوديت ها برداشته شده و اغلب گمركات كشور ماشين هاي ترخيص نشده را آزاد كرده و به دست وارد كننده داده اند. در ميان اين خودرو ها چندين ماشين سورنتو نيز به چشم ميخورد كه حتي به فروش نيز رسيده اند.

سخن آخر

شما بايد دقت داشته باشيد كه براي تهيه لوازم يدكي كيا بايد حتما بهترين آن را كه از اصل بودن آن مطمئن هستيد و مي‌دانيد با كيفيت است را تهيه كنيد. براي همين منظور ما امروز به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه براي خريد لوازم يدكي كيا حتما از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو استفاده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۲:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :