جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هيونداي و اصالت قطعات

هيونداي يكي از معروفترين كمپاني هاي خودرو سازي است كه سال ها است در اين عرصه فعاليت دارد و خودرو هاي با كيفيتي را توليد مي‌كند. امروز در اين مقاله قصد داريم علاوه بر اينكه شما را بيشتر با اين شركت خودروسازي هيونداي آشنا كنيم، به شما بگوييم كه قطعات هيونداي را از كجا تهيه كنيد و از كجا متوجه شويد كه آن قطعه اصل است يا نه. با ما همراه باشيد.

هيونداي

بخشي از سهام شركت هيونداي موتور در بازارهاي بورس كره، بورس نزدك و بورس لندن مبادله مي‌شود. اين شركت مالك بزرگترين كارخانه يكپارچه توليد خودرو در جهان مي‌باشد، كه در شهر اولسان قرار دارد و ساليانه بالغ بر ۱٫۶ ميليون اتومبيل، توليد مي‌كند. امروزه شركت هيونداي محصولات خود را از طريق ۶٫۰۰۰ مركز فروش و نمايندگي رسمي، كه در ۱۹۳ كشور جهان مستقر مي‌باشند، عرضه مي‌دارد.

مديران هيونداي با مشاركت شركت‌هاي ايتال‌ديزاين به منظور طراحي خودرو و ميتسوبيشي موتورز براي تأمين اجزاي توليدي و اكسل، اولين اتومبيل كره‌اي، يعني هيوندايي پوني را در سال 1975 توليد كرد، كه در پي آن، صادرات نخستين محصول بخش خودروسازي هيونداي، به كشور اكوادور، در همان سال آغاز شد. هيونداي پوني عنوان سازنده پرفروش‌ترين اتومبيل كره‌اي را براي شركت هيونداي به ارمغان آورد و هنوز هم اين اتومبيل بدون رقيب باقي‌مانده است.نسل دوم از خودروي هيونداي پوني در سال 1982 نقطه عطف ديگري را رقم زد و اولين صادرات در مقياس وسيع خودروهاي هيوندا، شكل گرفت. اتومبيل كوچك پوني با بهره‌مندي از سود درآمد كاركنان كره‌اي، بازار اتومبيل كوچك كانادا را، در سال 1983 دگرگون ساخت. پس از آن بود، كه دنيا از به وجود آمدن يك سازنده ديگر اتومبيل در آسياي جنوب شرقي مطلع شد.

پس از جدا شدن از گروه هيونداي در سال 2000 شركت هيونداي موتور توانست به همراه كيا موتورز، زير چتر هيونداي موتور گروپ، تنها بر روي صنعت خودروسازي تمركز كند. از آن زمان به بعد هيونداي موتور تحت مديريت چانگ مونگ-كو، موفق شده تا حد چهارمين خودروساز بزرگ جهان، بهمراه كيا و خود به تنهايي، تا رتبه هشتمين شركت بزرگ خودروسازي جهان، رشد كند. برنامه هيونداي، پيشروي تا به دست آوردن مقام پنجم تا سال 2014 است. در اروپا نيز امروزه سايت‌هاي توليد و نيز طراحي توسط هيونداي ايجاد شده‌اند.

خريد قطعه اصلي

با توجه به گفته هاي بالا، خريد يك قطعه اصل، نياز به تخصص و اطلاعات كامل در مورد قطعه مورد نظر دارد، اما يكسري موارد هستند كه اگر كمي به آنها بيشتر توجه كنيد، در اكثر موارد مي‌توانيد اصل يا فرع بودن يك قطعه خودرو را تشخيص دهيد.در ادامه به توضيحات در مورد اين موارد مي‌پردازيم، اما هم اكنون آنها را نام مي‌بريم:

  • ليست كشورهاي سازنده لوازم خودرو: از راه‌هاي تشخيص اصل يا فرع بودن يك محصول يا قطعه خودرو، كشور سازنده آن مي‌باشد.شايد با خود بگوييد خب يعني اگر روي يك محصول نوشته شده باشد ساخت چين، آن محصول تقلبي است؟خير. در حال حاضر بسياري از محصولات دنيا در كشور چين ساخته و صادر ميشود و اينكه يك محصول ساخت چين باشد، دليل بر تقلبي بودن آن نيست.ممكن است خيلي از قطعات خيلي از خودروها توسط شركت اصلي آن خودرو در چين توليد و صادر شوند.
  • كيفيت بسته بندي
  • نوع جوشكاري قطعه
  • نوع نوشته‌هاي روي قطعات لوازم يدكي
  • رنگ بسته بندي

سخن آخر

اگر شما داراي يكي از محصولات شركت خودرو سازي كره اي هيونداي هستيد و مي‌خواهيد قطعات خودروي مورد نظر را خريداري كنيد و از كيفيت و اصالت آن مطمئن باشيد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم حتما قطعات خودروي مورد نظر رو از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو تهيه كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۱۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :