جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

معيارهاي مناسب براي خريد سرويس طلاي عروس

در خريد هر اكسسوري از طلا و جواهرات يكسري موارد را بايد به صورت استاندارد در نظر گيريد كه اين موارد در خريد سرويس طلاي عروس نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، چرا كه يك سرويس طلا از چند قطعه دستبند طلا، گوشواره طلا و گردنبند طلا تشكيل مي‌شود. پس شما بايد با توجه به اين قطعات معيارهاي مهم را مدنظر قرار دهيد.

عيار طلا

طلا جزء فلزهاي سبك به شمار مي‌رود و بايد تركيبات ديگري در آن لحاظ گردد تا از انعطاف‌پذيري آن بكاهد. عيار طلا درجه خلوص آن را به نمايش مي‌گذارد. اكثريت طلاهاي موجود در بازار ۱۸ عيار مي‌باشند. اصولا طلاي ۱۸ عيار ۷۵ درصد خالصي طلا دارد. ديگر عيار پرطرفدار در بازار ايران طلاي ۲۴ عيار است كه درجه خلوص آن بالاي ۹۵ درصد مي‌باشد و به طبع قيمت بالاتري نيز دارد. طلاهايي ديگري با عيار پايين نيز در بازار وجود دارد كه بسته به سليقه افراد انتخاب مي‌شود.

رنگ طلا

با توجه به اينكه طلا از سه رنگ سفيد، زرد و زرگلد تشكيل مي‌شود، انتخاب و خريد سرويس طلا بايد مطابق با رنگ پوست و لباس عروس صورت گيرد. سرويس طلا تكميل كننده جذابيت ست عروس مي‌باشد، پس در انتخاب رنگ طلا مطابق با لباس و پوست خود دقت لازم را به كار گيريد.

سنگ‌هاي قيمتي

برخي از عروس‌ها تمايل دارند از سرويس‌هاي طلا با سنگ‌ها قيمتي استفاده كنند، رنگ سنگ همانند رنگ طلا بايد با لباس و رنگ پوست فرد هماهنگي داشته باشد تا جلوه درخشنده‌اي را انعكاس دهد.

اندازه دستبند طلا

در هنگام خريد دستبند طلا سايز آن‌را مطابق با دست خود در نظر گيريد، از انتخاب دستبند گشاد و تنگ پرهيز كنيد.

خريد آنلاين طلا

با توجه به اينكه در مراسم عروسي خيلي كارها بايد انجام شود و ممكنه براي عروس و داماد خيلي زمانبر و خسته كننده باشد، خريد آنلاين طلا مي‌تواند نقش تاثيرگذاري در انتخاب سرويس طلا داشته باشد.

به راحتي با يك دستگاه و اينترنت مي‌توانيد زيباترين ترندهاي روز دنيا را مشاهده كنيد و گزينه‌هاي انتخابي را پيدا نماييد و براساس آن يك خريد موفق داشته باشيد. بزرگ‌ترين مزيت خريد آنلاين طلا اينست كه به زمان و مكان محدود نيستيد به راحتي در هر ساعتي مي‌توانيد اقدام به خريد طلا نماييد.

منبع : https://www.azadi.gold/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۹:۱۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :